Bästa filmen 2014

Kollade på filmen "Lucy" av Luc Besson... FY SATAN VILKEN VÄRDELÖS FILM!!

Långt innan den relativt korta filmen är slut sitter jag och undrar hur fan han lyckades få med både Scarlett Johansson och Morgan Freeman på detta ruttna projekt.


Den är så dålig att jag fasen kan rekommendera den, hela skiten blir bara humor.
 
Last edited:
Såg Birdman för några dagar sen. Då hade den 8,6 på IMDB men fan vad dålig den är!
Fattar inte varför den fått så högt betyg. Trailer ser ju grym ut men det handlar om en avdankad skådespelare som gör teater istället för film. Drama men smått komiska inslag. Michael Keaton gör iaf en bra insats som räddar det lilla som går att rädda.

Min pappa spenderade flera minuter åt att förklara varför den är så dålig igår.
 
Såg Birdman för några dagar sen. Då hade den 8,6 på IMDB men fan vad dålig den är!
Fattar inte varför den fått så högt betyg. Trailer ser ju grym ut men det handlar om en avdankad skådespelare som gör teater istället för film. Drama men smått komiska inslag. Michael Keaton gör iaf en bra insats som räddar det lilla som går att rädda.


När man kollar betygen på IMDB så måste man kolla hur många som röstat.
Högkulturellt skit får höga betyg av studentäckel som vill verka djupa.
De vill så gärna att det skall vara bra.
 
The Equalizer
Denzel W har gjort heavy stuff..igen. Hans bästa actionrulle där han spelar mot "HitGirl" ChloeGrace Moretz.

 
Känns lite Man on Fire möter Boondock Saints?
fan MoF har jag missat:tummenupp Tack, den måste jag se. nä mer som enmansarme, ett bra kontaktnät i CIA och jobbar(undercover?) i bygghandel..åså rysk maffia som han "träffar" på. Komplett film:crash
 
Last edited:
Bästa film 2014.


Bästa Sci Fi 2014


Bästa fantasy 2014, som ger bakgrunden till legenden Dracula på ett snyggt välgjort sätt.

 
Såg Birdman för några dagar sen. Då hade den 8,6 på IMDB men fan vad dålig den är!
Fattar inte varför den fått så högt betyg. Trailer ser ju grym ut men det handlar om en avdankad skådespelare som gör teater istället för film. Drama men smått komiska inslag. Michael Keaton gör iaf en bra insats som räddar det lilla som går att rädda.


Japp Trailern var bättre. Jävla skitfilm rent ut sagt. Mer spännande och glo på heroinpundarna på plattan. Stackars Keaton.
 
Last edited:
Kraftidioten, kanske inte bäst men mkt bra och löjligt snyggt filmad.
 
fan MoF har jag missat:tummenupp Tack, den måste jag se. nä mer som enmansarme, ett bra kontaktnät i CIA och jobbar(undercover?) i bygghandel..åså rysk maffia som han "träffar" på. Komplett film:crash

Man on Fire är jävligt bra, typisk amerikansk enkel action, men det som gör den lite unik är att de spelar ut våldet rejält
 
Jag såg American Sniper på bio i söndags, helt okej, inte fantastisk men helt okej. För er som läst boken har jag bra nyheter, filmen är ca 350 ggr bättre.
 
Såg Birdman för några dagar sen. Då hade den 8,6 på IMDB men fan vad dålig den är!
Fattar inte varför den fått så högt betyg. Trailer ser ju grym ut men det handlar om en avdankad skådespelare som gör teater istället för film. Drama men smått komiska inslag. Michael Keaton gör iaf en bra insats som räddar det lilla som går att rädda.


Betygen på IMDB är inte sällan väldigt överdrivna, jag tycker att betygen från "metacritic" är betydligt mer rättvisande, iaf när det gäller min filmsmak ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top