Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Breviksbadet i Åkersberga är hyfsat bra. Inte så mycket fickpingis o grillfreaks då jag varit där. Tenöbadet här i Vaxholm funkar också.
finns ett rätt stort gammalt vattenfyllt Sandtag/stenbrott på höger sida strax före bergshamra i norrtälje som jag tyckte såg inbjudande ut.
Sitter i bilen nu men kan kolla ungefär var det låg ikväll.
det där tycker jag mig ha sett.. men hur åker man?
Den "nygjorda" sjön längsmed Rialavägen är helt ok fast det brukar vara skapligt med folk, ganska ogästvänligt för barnfamiljer så jag har blivit skonad där iaf, varmt som f-n i vattnet.
Finns ett litet bad i Gottröra, om man svänger upp där vid kyrkan som ligger nästan mittemot macken och följer den vägen några km så kommer det en badskylt o så svänger man vänster. Skapligt stor parkering (grus/jord/gräs) vill jag minnas, kan inte tänka mig att det är så mkt folk där ute men aldrig varit där dagtid dock.
Pölen bredvid vaxholmsvägen på höger sida är trevlig också, vill man inte ha folk bredvid sig så kan man antingen älga upp på klippan till vänster eller knalla blå leden (har jag för mig det var) till andra sidan. Djup som attan och kan därav vara kylig om man dyker lite trots att den är liten, tydligen känt för nakenbad men något sådant otyg har jag inte drabbats av däremot fick jag stilpoäng för mitt rygggplask jag gjorde sist jag var där när jag försökt på grodhopp i pikstil. Ställer man sig på vägkanten kan dom bjuda på böter.
Fjällnora, mitt i mellan Uppsala och Almunge. där kan du slänga av dig palltornaEtt nudist bad borde väl ändå vara det bästa badet... Men vart hittar man ett sånt i norr?![]()
Fjällnora, mitt i mellan Uppsala och Almunge. där kan du slänga av dig palltorna
det där tycker jag mig ha sett.. men hur åker man?
Kan Visa Farmor vid tillfälle....![]()
Ett nudist bad borde väl ändå vara det bästa badet... Men vart hittar man ett sånt i norr?![]()
var ligger Tenöbadet?
?
Nudistbad är för fula människor och sådana ska man inte umgås med för man blir som man umgås och kör man en stavningskoll med goggle för "sådanna" så får man snuskresultat på första träffen, nästan iaf...![]()
Domarudden & Brevik i Åkersberga har det..![]()
Jag har för mig att det är grundvatten som fyller upp en nerlagd grusgrop. Gamla grusgropar lämmnar liknande "sår"(?) efter sig på andra håll också. Klart och fint vatten var det iallafall sist jag var där för nåt år sen.Vattnet ser nästan turkost ut på flygfotona och jag har för mig jag tyckte färgen såg lite annorlunda ut när jag åkte förbi.
Är det möjligen ett gammalt kalkbrott?
Nudistbad är för fula människor och sådana ska man inte umgås med för man blir som man umgås och kör man en stavningskoll med goggle för "sådanna" så får man snuskresultat på första träffen, nästan iaf...![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |