Bästa badet i norrort?

Tenöbadet är ok, med gräsytor att ligga och steka sig på. Finns en hyfsad kiosk/servering. En fast grillplats för grillande indivder samt några bajamajor för dem som behöver, efter grillningen?

Bottnen är halvbra men funkar att gå ut på. Brukar vara välbesökt.

Vet inte om jag vågar fläka ut min blekfeta kropp i närheten av andra SH-are:va

Hrm.. Och VEM är inte blekfet tror du...:gnissla
Imotsatts till VISSA andra i denna tråd , gör sig SSDD bäst med skinnställ på .. :mad: ( men det finns vass man kan stå i bredvid stranden)

Men jag skulle kunna VISA dig VAR Iaf... :)

( Sen kan jag fortsätta å lämna dig där...:( så du kan bada utan att exponera för mycket Hud å :arsele Lr :tuttar för andra Sh,are)

Vet inte om jag vågar fläka ut min blekfeta kropp i närheten av andra SH-are:va

Trams! Man har den kropp man föddes med och det verken nåt man kan göra nåt åt eller ska behöva skämmas för och att kalandra andra för deras "blekfeta" kroppar är bara löjligt och omoget...
Vi är inte mer än människor nån utav oss och ingen människa är mer värd än nån annan oavsett utsende osv... :tummenupp

Trams! Man har den kropp man föddes med och det verken nåt man kan göra nåt åt eller ska behöva skämmas för och att kalandra andra för deras "blekfeta" kroppar är bara löjligt och omoget...
Vi är inte mer än människor nån utav oss och ingen människa är mer värd än nån annan oavsett utsende osv... :tummenupp

Jösses!:Bugar

:va blir det nån " Farmors Badsväng" som Torsdags sväng :confused: ifrån Lapplands Väsby ??

Som Skulle kunna passera Brottby, Rialavägen , Långsjön ( fin badplats på norra ändan ) samt Largen ( fin källsjö ) och ev visa "Grustagsbaden" mot Ledinge ( E3 motorvägen mot Norrtälje)

En lugn fin resa I "Badtempo" för att inte Bikinis å Brallor ska blåsa bort

Tanke...
En liten ryggsäck med , Handuk, termos å hembakt,
för ett liten kaffe med "dopp" ( efter doppet ) på en klipphäll

(* Om Vädret håller sig alltså):Bugar

Låter som en blöt dröm!:tummenupp Kör på det, kul med nåt nytt.:banana

Back