Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
coola bilder, men frågan är e det du?Nisse Järnet skrev:Haha nee inte! Utan
![]()
![]()
YAAHOO!!!!!
Fy fan va fräckt, nästan som en cowboy filmNisse Järnet skrev:Haha nee inte! Utan
![]()
![]()
YAAHOO!!!!!

det har inte börjat blåsa speciellt i kristianstad än ... men vindarna går kanske inte så här lågtGSXR1100R skrev:Mitt trädgårdsbord lyfte nyss och tappade alla fyra ben, idag kommer många att bli utan el
(kristianstad har sveriges lägsta punkt)Nisse Järnet skrev:Haha nee inte! Utan
![]()
![]()
YAAHOO!!!!!
Nää, det blir översvämning för din delbrinckis skrev:det har inte börjat blåsa speciellt i kristianstad än ... men vindarna går kanske inte så här lågt(kristianstad har sveriges lägsta punkt)

BMW R90s skrev:Nää, det blir översvämning för din del![]()

inte omöjligt ... men jag bor 2tr upp så det är lugntBMW R90s skrev:Nää, det blir översvämning för din del![]()
.....A girl just Wanna have fun. A-star skrev:Jag har varit på stan utan mössa.Och det kommer jag aldrig göra igen när det blåser som i dag.Jag har försökt kamma ut mitt hår nu i en timma.Och om det varit vår så hade skatorna flyttat in i mitt hår direkt.Vind och gele och spray och regn är ingen bra kombination i ett långt hår.....ser ut som Cindy Lopez på 80-talet.....A girl just Wanna have fun.
![]()

Eller skämma ut mig,man har ju sin image
Solid snake skrev:Bildbevis!![]()
exiteme skrev:Min väninna som bor 1 mil bort, har redan förlorat strömmen. Vi har förberett med levande ljus överallt. Barnen väntar med spänning, med varsin ficklampa.![]()
exiteme skrev:Hos oss blåser det satan!!!! Soptunnan är det inte lönt vi reser fler gånger. Den får ligga... Men huset har stått i över 100 år, så det lär klara denna stormen också..*håller tummarna* Men man är rädd att något ska flyga och träffa fönsterrutorna...![]()
Min väninna som bor 1 mil bort, har redan förlorat strömmen. Vi har förberett med levande ljus överallt. Barnen väntar med spänning, med varsin ficklampa.![]()
Försökte asa hem den, men det var hopplöst, när vinden tog i, höll jag på att bryta handleden för tunnan blev helt okontrollerbar... |
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|