Acid Nation
Utan tvekan!
Tjena!
Kollade igenom pappret från min nyköpta hojs bänkning (ska scanna in dem när jag får möjlighet) och har en liten fråga. Vad är skillnaden mellan de två huvudkurvorna?
Låg- och mellanregistret skiljer sig ju markant, så vad representerar egentligen de olika kurvorna? Den ena toppar dessutom vid 12k varv medans den andra gör det vid 14k. Tilläggas skall att kurvan med lägst låg- och mellanregister är det som toppar maxeffekten (skillnaden är ett par pållar och Nm). Ursäkta om frågan är dum, är pinfärsk på allt vad har med MC att göra 
F.ö. är det en Kawa ZX6R 2007 med PCIII, Two Brothers slipon samd BMC-filter, och för dem som älskar siffror så gav den 110,3 kusar och 60,1 Nm vid 14k varv med leksaker jämfört med 105,9/58,0 utan.
PS.
Undrar också över luft-bränsleförhållandet
. Med godsakerna på så stiger kurvan och lägger sig ovanför "nakenkurvan", men är dock jämnare. Innebär det mer bränsle/mängd luft eller tvärtom? Siffran ligger kring 13,5 och doppar under 13 efter 14.000 varv. Tacksam för svar, iaf på något
!
DS.
Kollade igenom pappret från min nyköpta hojs bänkning (ska scanna in dem när jag får möjlighet) och har en liten fråga. Vad är skillnaden mellan de två huvudkurvorna?

F.ö. är det en Kawa ZX6R 2007 med PCIII, Two Brothers slipon samd BMC-filter, och för dem som älskar siffror så gav den 110,3 kusar och 60,1 Nm vid 14k varv med leksaker jämfört med 105,9/58,0 utan.
PS.
Undrar också över luft-bränsleförhållandet

DS.