Bänkning i västra götaland

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Dags att bänka/mappa gixxern nu, tänkte bara kolla vilka som gör det bäst i västragötaland.
Låt höra era åsikter:tummenupp

Gör det inte hos TWT iaf... de försökte och lyckades halvt blåsa mig för några år sedan.

Ne jag har också hört en del om det,, och det har ju inte varit positivt iaf:näsblod

Är också intresserad av detta fast helst i Göteborgs området.
Förslag?

Jon as

Vet att en kille gick från TWT till Mc-konsult när de la ner verksamheten. Kan varmt rekomendera mckonsult och fråga efter "tyke" i verkstan, duktig kille som själv åker/bygger GSXR turbo och han är mer inne på sporthojar än kromslädar!

Last edited:
Vet att en kille gick från TWT till Mc-konsult när de la ner verksamheten. Kan varmt rekomendera mckonsult och fråga efter "tyke" i verkstan, duktig kille som själv åker/bygger GSXR turbo och han är mer inne på sporthojar än kromslädar!

Låter ju intressant det! Vet du något om hur de ligger i priser på bänkning/justering?

Låter ju intressant det! Vet du något om hur de ligger i priser på bänkning/justering?
Jag vill minnas att de tar 2495:- Hade själv tänkt göra det där i höstas men det blev aldrig av så jag ska lämna den där till våren.

Vad är det förresten för dåliga erfarenheter ni andra haft av TWT? Jag har bara varit kanonnöjd med dem och det är nog enda anledningen att jag kan tänka mig att lämna hojen till MC-konsult för justering.

Sen har jag också hört gott om Mek1 men har aldrig varit där själv.

Nu måste jag bara kommentera hur många som bor i Skara i denna tråden, tycker inte att jag sett en ända som bor här tidigare och nu bara dräller det av skarabor :tummenupp

Känns som vi får ta och dra igång lite sammåkningar till våren, eller vad tycker ni?

:yoparty

Känns som vi får ta och dra igång lite sammåkningar till våren, eller vad tycker ni?

:yoparty

Absolut,, alltid lika kul med likasinnade:yoparty

TWT är nerlagt.
Hör med Mek 1 i Lidköping.

Skall ringa till dom imorgon, skall även slå en pling till mc konsult!

Jag köpte med en förprogrammerad PC3 när jag köpte taylormade systemet så jag tror inte det är några större operationer som behöver göras, är nog en ganska bra utgångsmapp!

Last edited:
Har ringt och kollat nu vad de skulle ta för bänkning av min hoj med PC3. MC Konsult ca 2900:- och Mek1 2800:-. Så i pris är det ingen större skillnad mellan företagen.

Undrar på om det kan finnas någon som är billigare i trakten, som ev. skulle kunna ge grupprabatt eller något...

Har ringt och kollat nu vad de skulle ta för bänkning av min hoj med PC3. MC Konsult ca 2900:- och Mek1 2800:-. Så i pris är det ingen större skillnad mellan företagen.

Undrar på om det kan finnas någon som är billigare i trakten, som ev. skulle kunna ge grupprabatt eller något...

Va de priserna om man köpte pc hos dom eller? tror mc konsult tar en bit över 3k om man har pc sedan tidigare! men jag är inte säker..
Ja man skulle ju kunna sammla ihop ett gäng och kolla om de går å få ner lite!

Va de priserna om man köpte pc hos dom eller? tror mc konsult tar en bit över 3k om man har pc sedan tidigare! men jag är inte säker..
Ja man skulle ju kunna sammla ihop ett gäng och kolla om de går å få ner lite!

Det var priser om man redan hade en PC. Tror att MC Konsult hade paketpris på både PC och mappning.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra