Bänkning i västra götaland

Har ringt och kollat nu vad de skulle ta för bänkning av min hoj med PC3. MC Konsult ca 2900:- och Mek1 2800:-. Så i pris är det ingen större skillnad mellan företagen.

Undrar på om det kan finnas någon som är billigare i trakten, som ev. skulle kunna ge grupprabatt eller något...
Och på MC-Konsults hemsida står det "Mappning samt motering Power Commander: 2295:- (om PC inte köpt här 3295:-)".

I höstas sa de 2495:- om jag kom med hojen och redan hade PCIII. Hittade att jag till och med hade skrivit upp det så det verkar ju vara lite olika bud.

Blir det ett försök till grupprabatt är jag på hur som helst.

kan starkt rekomendera RG Enginering nere i falkenberg.. grymt duktig snubbe som håller på där!

mvh robb

Och på MC-Konsults hemsida står det "Mappning samt motering Power Commander: 2295:- (om PC inte köpt här 3295:-)".

I höstas sa de 2495:- om jag kom med hojen och redan hade PCIII. Hittade att jag till och med hade skrivit upp det så det verkar ju vara lite olika bud.

Blir det ett försök till grupprabatt är jag på hur som helst.

De kanske höjer priset när det börjar närma sig säsong för att efterfrågan ökar?

Skulle vatt grymt med grupprabatt...
Hur många är intresserade? För min del så skulle det vara bra om vi tog det typ i April.

De som är intresserade av att försöka få grupprabatt kan väl skriva upp sig här så ringer jag och kollar vad vi kan få för pris när vi vet hur många vi blir. Jag antar att de inte kan bänka hur många som helst på en dag heller...

Intresselista:
1. metkallica
2. Eestremo
3.
4.

EDIT.

Ringde till Mek1, de kunde visst vara intresserade av att ge lite grupprabatt, han sa att de max tog 4 hojar på en dag, och att om vi blev många att det kanske var smidigast att lämna hojarna där och bara se på en eller två justeringar.

Han skulle höra med sin kompanjon om pris så skulle jag återkomma imorgon eftermiddag.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...