J.J
Älskar raksträckor med trackbite
Med den portade toppen "peakar" motorn tidigare än med orginaltoppen, skall det vara på detta vis ? Borde inte den portade "hålla ut" lite bättre på höga varv ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J.J skrev:2075205Med den portade toppen "peakar" motorn tidigare än med orginaltoppen, skall det vara på detta vis ? Borde inte den portade "hålla ut" lite bättre på höga varv ?
andersbrink skrev:2075826De skrev även att Dansken numera har flyttat kammarna ett kugg, dvs 18 grader. Den senaste bänkningen skulle vara intressant att se.
Har en Gixxer 1000 -04... Har satt på helsystem, Acra... plus Pc3.... Och bänkade den och fick inte mer än 171hp i motorn och 155 på bakhjulet...!!!Boris JR skrev:1921844Förhållandet mellan bränsle och luft. Detta brukar loggas tillsammans med effektuppgifterna via en lambdasond, infon använder man till att se hur blandningsförhållandet ser ut vid olika varv/trottelöppning för att kunna optimera bestyckningen.
sesslenr1 skrev:2094272Har en Gixxer 1000 -04... Har satt på helsystem, Acra... plus Pc3.... Och bänkade den och fick inte mer än 171hp i motorn och 155 på bakhjulet...!!!
Det verkar jättekonstigt med tanke på att det ska finnas 164hp orginal på bågen... Är väldigt besviken på trimmningsfirman och söker svar...!! E det de som har klantat sig och gjort ett kasst jobb eller kan det vara så aatt man bara kan få 7hp???? i motorn... Väldigt skeptisk och är jättetacksam om någon kan reda ut mitt problen och ge mig några svar.... någon att bolla med!!
Mvh Niclas
sesslenr1 skrev:2094272Har en Gixxer 1000 -04... Har satt på helsystem, Acra... plus Pc3.... Och bänkade den och fick inte mer än 171hp i motorn och 155 på bakhjulet...!!!
Det verkar jättekonstigt med tanke på att det ska finnas 164hp orginal på bågen... Är väldigt besviken på trimmningsfirman och söker svar...!! E det de som har klantat sig och gjort ett kasst jobb eller kan det vara så aatt man bara kan få 7hp???? i motorn... Väldigt skeptisk och är jättetacksam om någon kan reda ut mitt problen och ge mig några svar.... någon att bolla med!!
Mvh Niclas
Det verkar jättekonstigt med tanke på att det ska finnas 164hp orginal på bågen... Är väldigt besviken på trimmningsfirman och söker svar...!!
Mvh Niclas
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph