Araikaj
Våga Vara Snäll
Exakt vad är det för något?
Vad kostar det?
Varför gör man det?
Vad kostar det?
Varför gör man det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
andersbrink skrev:Söker man efter "bänkning" på Sporthoj får man 416 hits. Där någonstans finns svaret. Orkar man inte läsa igenom allt kan man läsa det lilla som står på http://www.dynojet.com/motorcycle_dyno/index.php
I Sverige kostar en körning ca 500 kronor. För justera in bränsleblandningen på en hoj behövs oftast flera körning så det kan kosta allt från 500 till hur mycket som helst. Vissa personer vill bara veta hur mycket effekt man har på bakhjulet, då räcker det oftast med en enda körning.
Tycker du att du fortfarande behöver mer information, sök på Google efter Dynamometer, du får då ca 741000 träffar.
Happy reading!

Araikaj skrev:Tack för svaret, i viss månTror att du skrev klart mer text om hur jag ska hittat det än om du bara förklarat varför man gör det.
Visst får man många träffar både på google o här på SH men det är inte lätt att hitta raka svar. Men jag kan leta o ta det den långa vägen om ingen orkar...![]()
Man kan bänka en hoj, man kan bänka xxx kg bröst, man kan bänka sig framför teven en kväll..Araikaj skrev:Exakt vad är det för något?
Vad kostar det?
Varför gör man det?

Om det var så svårt att läsa anders svar så läs här;Araikaj skrev:Exakt vad är det för något?
Vad kostar det?
Varför gör man det?
Araikaj skrev:Men jag kan leta o ta det den långa vägen om ingen orkar...

andersbrink skrev:Okej, jag har en fråga själv - hur mycket är klockan just nu?![]()

Araikaj skrev:Exakt vad är det för något?
Vad kostar det?
Varför gör man det?

lorkan skrev:5-600 you say. Jag ska kanske ta å bänka min. Dock har jag ingen aning om vad det är för folk som sysslar med sånt..
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |