Tycker att min hoj går lite surt, den drar ca 1 l /mil motorväg i någorlunda lagligt tempo. Har pillat lite själv och får inte till det. Så jag har funderat på att få den inställd ordentligt i en bänk. Jag är inte så intresserad utav att få ut 5 extra häsar på topp. Snarare skulle jag vilja ha en jämnare kurva.
Så jag har lite funderingar till alla mek-gurur här på forumet.
Jag frågade ebos i malmö vad det skulle kosta - ca 2.5 kkr (tydligen har de ett max belopp för inställning av fuggar) i en bänk. Därutöver tillkommer munstycken filter etc.
När jag pratade med bröderna Hörberg i Lödde fick jag tag på någon underlig person som berättade för mig att det går utmärkt att ställa in fuggarna utan att bänka -700 svenska zloty.
Vad vinner man på att få allt inställt i en bänk?
Erfarenheter, råd, tips tack.
Så jag har lite funderingar till alla mek-gurur här på forumet.
Jag frågade ebos i malmö vad det skulle kosta - ca 2.5 kkr (tydligen har de ett max belopp för inställning av fuggar) i en bänk. Därutöver tillkommer munstycken filter etc.
När jag pratade med bröderna Hörberg i Lödde fick jag tag på någon underlig person som berättade för mig att det går utmärkt att ställa in fuggarna utan att bänka -700 svenska zloty.
Vad vinner man på att få allt inställt i en bänk?
Erfarenheter, råd, tips tack.