AW 13/2 kl 18:00

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Då drar det ihop sig till After Work igen. :tummenupp

Ullis önskade sig O´Learys, så O´Learys blir det.

http://www.olearys.se/uppsala

Vi drar igång 13/2 18:00 (fel datum från början. My bad)

Se till att boka O´Learys fullt.

Jomenvisstkommerjaglistan:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Ni som ej vill komma får gärna starta en tråd om det på http://www.bike.se :tungan
 
Last edited:
Jomenvisstkommerjaglistan:

1. JoS
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
Men se på f*n, jag kan ju komma !! :yoparty
pga att jag har bytt arbetspass

Jomenvisstkommerjaglistan:

1. JoS
2. Affe_r1
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
Har det blivit flyttat till torsdagar eller e det bara ett skriv fel???

Jomenvisstkommerjaglistan:

1. JoS
2. Affe_r1
3. Mr Moody, något sent
4.
5.
6.
7.
8.
9.
 
Kan ni inte ta det på typ fredag eller lördag. Jag kommer ju ner till stan i helgen..... :)
 
Jomenvisstkommerjaglistan:

1. JoS
2. Affe_r1
3. Mr Moody, något sent
4. Ullis
5.
6.
7.
8.
9.


Kan ni inte ta det på typ fredag eller lördag. Jag kommer ju ner till stan i helgen..... :)

Fre eller lörd är inte så bra, då flera av oss är på stormöte i Sollentuna hela helgen. Men kom gärna ner fler helger & hälsa på mej :)
 
Last edited:
Jag förmodar att skrivfelsnisse varit framme.

Den 13/2 är afterwork.
 
Nisse skerv fel...
13/2 ska det vara sorry sorry...

Inboxen är inte full.

Lotta....
Bjud upp till kalas när du är i stan så kommer vi nog ska du se! :tummenupp
 
Fre eller lörd är inte så bra, då flera av oss är på stormöte i Sollentuna hela helgen. Men kom gärna ner fler helger & hälsa på mej :)


Det är väl bara dom som är styrelse medlemmar i SMC som ska på stormöte...? Nog för att ni är en hel drös med suppleanter numera, men det borde finnas lite folk över som inte ska till sthlm.

Jag får nog fullt upp med att leka med Ulle......:)

Och visst, jag kommer ner och hälsar på dig också....någonting.
 
Last edited:
Det är väl bara dom som är styrelse medlemmar i SMC som ska på stormöte...? Nog för att ni är en hel drös med suppleanter numera, men det borde finnas lite folk över som inte ska till sthlm.

Jag får nog fullt upp med att leka med Ulle......:)

Och visst, jag kommer ner och hälsar på dig också....någonting.

75 % av de som just nu står på listan kommer att befinna sej i Sollentuna.
Så även jag, då jag numera ingår i styrelsen & inte bara som suppelant :)
 
Det tar emot, men jag får väl skriva upp oss på listan då....:D

1. JoS
2. Affe_r1
3. Mr Moody, något sent
4. Ullis
5. Penguin
6. Anneli
7.
8.
9.
 
Ska ha löneförhandling några timmar innan!
Går det bra så dyker jag upp...
Går det dåligt så dyker jag nog inte upp!

(Går det jävligt jävligt bra så dyker jag inte heller upp för då
sitter jag på ett plan söderut ; )
 
Jomenvisstkommerjaglistan:

1. JoS
2. Affe_r1
3. Mr Moody, något sent
4. Ullis
5. Penguin
6. Anneli
7. Niqlaz
8. Venomous
9.
 
Ska ha löneförhandling några timmar innan!
Går det bra så dyker jag upp...
Går det dåligt så dyker jag nog inte upp!

(Går det jävligt jävligt bra så dyker jag inte heller upp för då
sitter jag på ett plan söderut ; )

Näe.. såhär gör du !!

-Går det bra så dyker du upp tar dig en öl och ler.
-Går det dåligt så dyker du upp för en uppmuntrande öl och det trevliga sällskapet
-Går det jävligt jävligt bra så dyker du upp och bjuder laget runt
(sen tar du planet söderut):tummenupp
 
Last edited:
Jomenvisstkommerjaglistan:

1. JoS
2. Affe_r1
3. Mr Moody, något sent
4. Ullis
5. Penguin
6. Anneli
7. Niqlaz
8. Venomous
9. Olle
10. Robin
 
Läge att boka bord, det lär kanske behövas.

Å då jag vill slippa att sitta på ett hörn igen, bara för att det är fullt, så kan väl de som vill komma skriva upp sej på listan. Eller, ta platsen på en extra insatt stol på hörnet :FU
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top