AW 13/2 kl 18:00

Trevlig kväll, kul att så många kunde komma! Synd bara att man inte hann prata med så många. Ses om två veckor :)
 
De e bara att komma om två veckor stället.

Tack alla trevliga som kom, speciellt glidar Anders då så klart...:Bugar
Ps...rabatten e fixat så vi kan bli bästisar nu...:rofl

Hahahaha :rofl

Jag är har inte en glidare, jag kör sporthoj förfan = )

Förresten, vem var det som blev utkastad? :va

Det var en alkis som kom och satte sig vid bordet som blev utkastad...
Han hade värmt några timmar längre än mig den dagen!...
 
Last edited:
Hallå!

Ingen som såg någon mobil ligga kvar vid bordet?
Min vill inte komma fram (mobilen alltså) så jag letar överallt, suck!
 
Varken jag eller Affe såg någon mobil. Vi var sist därifrån.

Hoppas du hittar den.
 
Varken jag eller Affe såg någon mobil. Vi var sist därifrån.

Hoppas du hittar den.

Efter att man har gjort polisanmälan, spärat simkort och mobilen, ringt försäkringsbolag, varit på telia och hämtat nytt sim och kollat på en ny mobil.

SÅ är det ju själv klart att den låg i bilen :huvet Under en matta bak i bilen.
Sicket strul men bättre det än att den var borta.

Ps/ tack för en trevlig AW!

//Johan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top