Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Det här är ingen übergammal tråd, det är min årliga hata julen-tråd.
valmers skrev:Denna jävla julreklam, jag blir vansinnig.Samma jävla jinglar år efter år, hur fan orkar radiostationerna med sig själva?
![]()
valmers skrev:Denna jävla julreklam, jag blir vansinnig.Samma jävla jinglar år efter år, hur fan orkar radiostationerna med sig själva?
![]()
Gustav1 skrev:Jag kan rekommendera öronproppar om du tvingas vistas i offentliga miljöer.
Men det bästa är att stanna hemma och lyssna på hårdrock.
Klockrent!UrbanTiger skrev:Jag menar att prenumerera på tex. Dallas på VHS via bokbussen är ju lite segt i längden.
UrbanTiger skrev:Nu vill jag ha julklappar, nuuuu![]()
Kommers är vad alltihop handlar om. Julen skulle aldrig ha en sån status om det bara handlade om att "träffa familjen, äta god mat..." som det brukar heta.Markus skrev:Fan vad kommunistiskt det är att inte älska kommersens högtid.![]()
mb skrev:Kommers är vad alltihop handlar om. Julen skulle aldrig ha en sån status om det bara handlade om att "träffa familjen, äta god mat..." som det brukar heta.
Jovisst, förstöra en fin potatisgratäng med någon jävla rå mört.abstruse skrev:Janssons, here I come!![]()
valmers skrev:Jovisst, förstöra en fin potatisgratäng med någon jävla rå mört.
valmers skrev:Jaha, bara att ta ett djupt andetag inför morgondagen då. Ett par flarror glögg skall väl kunna underlätta årets sämsta dag.
Nu är åtminstone julreklamskiten slut.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten