Avrostning för dig som vill sitta bekvämt

fortfarande ingen liten hint om vad en avrostning gör för att man ska sitta bekvämt :confused:

tänkte sänka mina fotpinnar för att få det lite bekvämare ... men det gör jag nog inte på Bromma :rolleyes:

SMC Stockholm genomför de årliga grundkurserna/avrostningarna för dig. Syftet är att ha kul och samtidigt bli förberedd inför säsongen så att du hittar tillbaks till den sköna känslan i hojkörningen så snart som möjligt.

Vi bromsar, balanserar, svänger, prövar och övar. Om du vill så visar vi dig även hur du gör en säkerhetskontroll på din hoj.

När du är avrostad så kommer du ha en skön känsla i kroppen och där av så kommer du sitta bekvämare på hojen.

/ Hatten

SMC Stockholm genomför de årliga grundkurserna/avrostningarna för dig. Syftet är att ha kul och samtidigt bli förberedd inför säsongen så att du hittar tillbaks till den sköna känslan i hojkörningen så snart som möjligt.

Vi bromsar, balanserar, svänger, prövar och övar. Om du vill så visar vi dig även hur du gör en säkerhetskontroll på din hoj.

När du är avrostad så kommer du ha en skön känsla i kroppen och där av så kommer du sitta bekvämare på hojen.

/ Hatten

Man sitter rätt skönt med air hawk och fårskinn på sadeln.... ;)

När jag tänker på rost tänker jag mer på gratulationskortet där det står:
Välkommen in i stålmansåldern!
Guld i tänderna
Silver i håret
och ROST I KALSONGERNA:D

Lite tilläggs information om Bromma, söndagen är gratis och vi tar max emot 60 deltagare.

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”