Avrostning för dig som vill sitta bekvämt

fortfarande ingen liten hint om vad en avrostning gör för att man ska sitta bekvämt :confused:

tänkte sänka mina fotpinnar för att få det lite bekvämare ... men det gör jag nog inte på Bromma :rolleyes:

SMC Stockholm genomför de årliga grundkurserna/avrostningarna för dig. Syftet är att ha kul och samtidigt bli förberedd inför säsongen så att du hittar tillbaks till den sköna känslan i hojkörningen så snart som möjligt.

Vi bromsar, balanserar, svänger, prövar och övar. Om du vill så visar vi dig även hur du gör en säkerhetskontroll på din hoj.

När du är avrostad så kommer du ha en skön känsla i kroppen och där av så kommer du sitta bekvämare på hojen.

/ Hatten

SMC Stockholm genomför de årliga grundkurserna/avrostningarna för dig. Syftet är att ha kul och samtidigt bli förberedd inför säsongen så att du hittar tillbaks till den sköna känslan i hojkörningen så snart som möjligt.

Vi bromsar, balanserar, svänger, prövar och övar. Om du vill så visar vi dig även hur du gör en säkerhetskontroll på din hoj.

När du är avrostad så kommer du ha en skön känsla i kroppen och där av så kommer du sitta bekvämare på hojen.

/ Hatten

Man sitter rätt skönt med air hawk och fårskinn på sadeln.... ;)

När jag tänker på rost tänker jag mer på gratulationskortet där det står:
Välkommen in i stålmansåldern!
Guld i tänderna
Silver i håret
och ROST I KALSONGERNA:D

Lite tilläggs information om Bromma, söndagen är gratis och vi tar max emot 60 deltagare.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd