Avgasventiler till RGV 250?

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
RGV 250 -92
Jag testar att lägga in en fråga här då jag hoppas att någon gammal racingräv kan ha den jag söker efter.

Jag undrar helt enkelt om någon har en begagnad avgasventil till en RGV 250 -92(om mittpinnen lossnat spelar ingen roll)?

Min hoj bara ligger i molekyler i garaget och ångesten bara växer och växer ju bättre vädret blir.

Carbon skrev:
Jag testar att lägga in en fråga här då jag hoppas att någon gammal racingräv kan ha den jag söker efter.

Jag undrar helt enkelt om någon har en begagnad avgasventil till en RGV 250 -92(om mittpinnen lossnat spelar ingen roll)?

Min hoj bara ligger i molekyler i garaget och ångesten bara växer och växer ju bättre vädret blir.

Ska du tävla med den? OM du ska, så gå med i vår yahoogrupp för SP-förare.

mvh
/Jörgen #38

Prio 1 är att fixa den, men sen så MÅSTE jag lära mig köra bana med den. Om det går bra så är kanske inte tävlandet långt borta.

Carbon skrev:
Prio 1 är att fixa den, men sen så MÅSTE jag lära mig köra bana med den. Om det går bra så är kanske inte tävlandet långt borta.

OK! men gå med vår SP-grupp där får du all hjälp du behöver, det finns några stycken som kör RGV. Det är inte så himla märkvärdigt att åka på bana, man kommer in i det rätt snabbt. Sedan får man lyssna och lära av de snabbare så man själv får upp farten.

mvh
/Jörgen

jag har lite sådant liggande som är okej.leta upp mig vid tema superbike i lidköping eller skaffa mig ett modem så kan jag kolla mina pm oftare än en ggr i månaden

Igelhammar:Tack för svar, skall kolla några med några SP250 snubbar först.

oFFkeFF:En ny är nästan uteslutet då den kostar ca 1500 samt har osäker leveranstid från Tyskland.(Vill gärna köra lite hoj i sommar)

Carbon skrev:
Igelhammar:Tack för svar, skall kolla några med några SP250 snubbar först.

oFFkeFF:En ny är nästan uteslutet då den kostar ca 1500 samt har osäker leveranstid från Tyskland.(Vill gärna köra lite hoj i sommar)

Dyra ras till följd av dåliga avgasportar, dyrare än de 1500 en ny kostar..

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back