Avgasventiler till RGV 250?

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
RGV 250 -92
Jag testar att lägga in en fråga här då jag hoppas att någon gammal racingräv kan ha den jag söker efter.

Jag undrar helt enkelt om någon har en begagnad avgasventil till en RGV 250 -92(om mittpinnen lossnat spelar ingen roll)?

Min hoj bara ligger i molekyler i garaget och ångesten bara växer och växer ju bättre vädret blir.

Carbon skrev:
Jag testar att lägga in en fråga här då jag hoppas att någon gammal racingräv kan ha den jag söker efter.

Jag undrar helt enkelt om någon har en begagnad avgasventil till en RGV 250 -92(om mittpinnen lossnat spelar ingen roll)?

Min hoj bara ligger i molekyler i garaget och ångesten bara växer och växer ju bättre vädret blir.

Ska du tävla med den? OM du ska, så gå med i vår yahoogrupp för SP-förare.

mvh
/Jörgen #38

Prio 1 är att fixa den, men sen så MÅSTE jag lära mig köra bana med den. Om det går bra så är kanske inte tävlandet långt borta.

Carbon skrev:
Prio 1 är att fixa den, men sen så MÅSTE jag lära mig köra bana med den. Om det går bra så är kanske inte tävlandet långt borta.

OK! men gå med vår SP-grupp där får du all hjälp du behöver, det finns några stycken som kör RGV. Det är inte så himla märkvärdigt att åka på bana, man kommer in i det rätt snabbt. Sedan får man lyssna och lära av de snabbare så man själv får upp farten.

mvh
/Jörgen

jag har lite sådant liggande som är okej.leta upp mig vid tema superbike i lidköping eller skaffa mig ett modem så kan jag kolla mina pm oftare än en ggr i månaden

Igelhammar:Tack för svar, skall kolla några med några SP250 snubbar först.

oFFkeFF:En ny är nästan uteslutet då den kostar ca 1500 samt har osäker leveranstid från Tyskland.(Vill gärna köra lite hoj i sommar)

Carbon skrev:
Igelhammar:Tack för svar, skall kolla några med några SP250 snubbar först.

oFFkeFF:En ny är nästan uteslutet då den kostar ca 1500 samt har osäker leveranstid från Tyskland.(Vill gärna köra lite hoj i sommar)

Dyra ras till följd av dåliga avgasportar, dyrare än de 1500 en ny kostar..

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026