Avgas till ZZR

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Ktm 640 ADV
Hejsan, jag har en ZZR1100 och skulle vilja ha ett nytt avgassystem men det verkar var lögn att få tag i. :va .
Någon som vet något, eller har nåt annat förslag.

Swe_84 skrev:
2138646 Hejsan, jag har en ZZR1100 och skulle vilja ha ett nytt avgassystem men det verkar var lögn att få tag i. :va .

HAHAHA

Hej på dig du, petter...
Göttt att dy fått tummen ur och joinat oss på Sporthoj. Det finns en annonsmarknad här som du kan hitta det du söker på, inte så seriöst kanske men ändå mycket tittvärt!
Hoppas du får tag i ditt avgasystem!!
/Söragård
:tummenupp

Swe_84 skrev:
2138646 Hejsan, jag har en ZZR1100 och skulle vilja ha ett nytt avgassystem men det verkar var lögn att få tag i. :va .

Jag har letat och letat efter ett system till min GPZ1100 -95 också. Jag tror det är samma svetsade 4-2-1-2-system på den med...

Det enda jag har lyckats hitta är ett (dyrt) helsystem från Muzzy.

Ett tips är att söka på amerikanska ebay, där finns stort utbud så kanske du kan hitta en modell som säljs i Sverige om du inte vill skicka efter från USA.

zopilote skrev:
2138802 Jag har letat och letat efter ett system till min GPZ1100 -95 också. Jag tror det är samma svetsade 4-2-1-2-system på den med...

Det enda jag har lyckats hitta är ett (dyrt) helsystem från Muzzy.

Ett tips är att söka på amerikanska ebay, där finns stort utbud så kanske du kan hitta en modell som säljs i Sverige om du inte vill skicka efter från USA.
Jag vet att yoshimura har gjort helsystem till den men att dom har slutat tillverka dom så det enda är nog att hoppas på att hitta nåt begagnat (på ebay kanske) men dom går ju åt ganska fort..

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back