Avesta suger-tråden...

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Sitter i en sunkig landstings-jour-lägenhet i Avesta, och det suger så där lite lagom för er som till äventyrs råkade undra...

Hur är läget med er andra i Pennybridge town? Åker ni hoj något?

Kan tyvärr alltså inte vara med på minnesstunden på torsdag, men hälsa och beklaga från mig också är ni snälla.

//K.

Kjelle skrev:
Sitter i en sunkig landstings-jour-lägenhet i Avesta, och det suger så där lite lagom för er som till äventyrs råkade undra...

Hur är läget med er andra i Pennybridge town? Åker ni hoj något?

Kan tyvärr alltså inte vara med på minnesstunden på torsdag, men hälsa och beklaga från mig också är ni snälla.

//K.

Det suger ganska hårt i Pennibridge oxå.

Och som grädde på moset som ligger på löken som ligger ovanpå laxen... så skulle jag handla lite mat förut i dag. När jag ska betala inser jag att jag glömt plånboken på jobbet... Alltså får jag gå hungrig. :död

Livet är hårt när djävulen fiser en i ansiktet hela tiden.... :D

Fast egentligen,
borde vi kanske stanna upp lite, sluta klaga och vara lite gladare över att vi faktiskt lever och har hälsan?

Kjelle skrev:
Livet är hårt när djävulen fiser en i ansiktet hela tiden.... :D

Fast egentligen,
borde vi kanske stanna upp lite, sluta klaga och vara lite gladare över att vi faktiskt lever och har hälsan?
kan bara hålla med.. efter regn kommer solsken

Efter schaktning kommer asfalt :banana :hoppa

Kjelle skrev:
Fast egentligen,borde vi kanske stanna upp lite, sluta klaga och vara lite gladare över att vi faktiskt lever och har hälsan?

Helt rätt. Men det är kanske inte helt lätt eftersom vi bor i gnällbältet...

Men jag är glad att jag lever. :rullandeu

vill bara späda på ryktet om gnällbältet lite... ska sanningen fram tycker jag att skriva skituppsats suger mycket hårt just nu... :huvet saken blir inte bättre av att skiten ska vara inne på måndag och vi har en j**la massa kvar att göra... :huvet :huvet :huvet det blir att jobba dygnet runt ett par dagar... :jisses :jisses hade det inte varit för alla gnidna företag i stan som inte hade tiiiiiiiiiiid skulle viiiiii faan vara klara nu... :6surkart :huvet :6surkart

anol70 skrev:
insinuerar du något?? troligtvis hade vi varit i samma situation... men det känns skönt att gnälla på någon som inte kan försvara sig... :6surkart
jag vet. och när man går bet så beror det på dålig handledning :D

Jaha, då sitter man här igen, en ny vecka. En vecka fylld av möjligheter, som Blomman skulle säga. Och ja, ni gissade det - Avesta suger fortfarande! :död

Kjelle skrev:
Jaha, då sitter man här igen, en ny vecka. En vecka fylld av möjligheter, som Blomman skulle säga. Och ja, ni gissade det - Avesta suger fortfarande! :död
det låter som om den här veckan kommer att öka din inläggsstatistik avsevärt :) .

Kjelle skrev:

Fast att någonting suger kan också vara positivt. Oj, nu måste jag logga ut, Helena ropar på mig... :D

Kjelle skrev:
ja jävlar idag är det möjligheternas dag.. du kan ju gå och titta på speedway rondellen om du inte har något att göra.. sen finns det en bra thairestuarant som du kan besöka .... ja sen vet jag inte om det finns så mycket mer att göra :död

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back