Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.

Lime skrev:
Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.

whine! :hihi

Jag har nog inte sett nån stötande avatar....om nu inte tuttar räknas dit såklart....men sånna tycker jag nog är mer mysiga än stötande! :drool :drool :)

Jag tycker att systemhjälmen på din avatar ser lite läskig ut, blir lite illamående. Så därför gick jag in under "Min Profil" -> "Ändra Forumval" och bockade ur "Show Avatars" ...

Jag mår mycket bättre nu tackar som frågar.

Lime skrev:

Ta bort din då, jobbig

Lime skrev:

exempel?

/B

morlock skrev:
Jag tycker att systemhjälmen på din avatar ser lite läskig ut, blir lite illamående.[/b]" ...

Instämmer. Den är tvärläskig så jag köpte en nya Shoei-luva istället... EVO3:an är inte bara borta från min avatar... den är helt enkelt... borta. Likaså den lilla F650:an samt www.rapido.se (förvånad över att Benkar inte slog ner på det).

Att ta bort visningen av avatarerna hade jag missat. Tack för tipset.

Bei Mude Werner

Lime skrev:

Jag tycker inte att man borde få vara med på SH med en BMW. Det är ju en touringhoj.

Blitzkrieg eller skyttegrav?

BMW R90s skrev:
Nu är det krig :mad: (OBS ironi)

Har hört att Bumsarna går bra i skyttegravar. Boxermotorn gör att det inte går att välta. Jag ligger risigt till. Min hoj fungerar inte under 25+grader och låter som en skördetröska. Men sportig är den...

OT:
Dino Velvet skrev:
Min hoj fungerar inte under 25+grader och låter som en skördetröska. Men sportig är den...
där den står i garaget i väntan på reservdelar... :arsele
Desto mer tid till å :fyllisar
;)

Funduron går bra i skyttegravar... R1100S har jag inte testat än... :)

Om ämnet: Helt klart att en del avater e aningen störande... hur sjutton ska man kunna skriva nåt vettigt med två guppande bröst på skärmen ... :hihi

Last edited:
Vill Ha!

Smartswede skrev:
Om ämnet: Helt klart att en del avater e aningen störande... hur sjutton ska man kunna skriva nåt vettigt med två guppande bröst på skärmen ... :hihi

OT: Shit, finns det skärmar med bröst på :confused:

Om ämnet: :corn

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back