allbin

slacker
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
none
slösurfade runt lite innan läggdax, hittade en JÄVLA massa avatarer . . . vilken ska man ha igentligen, har ju en hel massa roliga nu jöh.

vad sägs om denna som jag har nu, fast då kanske man blir stämplad som otrevligt.

helst inte tuttar... no nipples.... annars tar jag bort den själv nu.. vill inte ha "ren" porr.. err

Bikerbitch skrev:
Både avatarerna var inget speciellt att ha ju...

. . nä, men så fick jag ju inte ha den jag ville heller . .

eftersom ja inte e så haj på o lägga in länkar så blir d te o skriva adressen istället. 3w.cloud10.org o sen in på image gallerys o vidare på en länk som heter avatars galore.

. . ungefär sådär.

Äh, fjoll! Det det där med bröstvårtor är amerikansk dubbelmoral. Det är helt otroligt vilket liv det kan bli över en synlig bröstvårta i detta land... :rolleyes: Om du tycker att bröstvårtor är "ren" porr, Swedie, då funderar jag på hur du kan tillåta vissa andra avatarer, som exempelvis inte klart visar, men för det stora flertalet kan associeras till en avsugning?!?

Hur vet ni att det inte är en stor klubba hon suger på? eller hon kanske inte ens suger, hon bara gäspar? :crash

oops!! blir min borttagen nu?? Men ja va faktiskt inte riktigt drogfri där. Min en manlig bröstvårta inte e så farlig? lr?

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back