GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kolla in Torkel, Xeno samt några andra som vågar... klart du ska ha en bild på ditt ansikte som avatar, då ser man ju hur den som skriver ser ut :tummenupp

Allmänt upprop nu, se till att få in din nuna så vi ser hur du ser ut, det finns ju gott om läckra hojbrudar här :D

Har haft samma avatar sedan SH startade. Och ni kan väl inte påstå att det inte är jag.

Ankan skrev:
Har haft samma avatar sedan SH startade. Och ni kan väl inte påstå att det inte är jag.

Vi kan påstå det mesta, men det finns inget som talar för att allt som vi påstår har någon förankring i verkligheten.

Jag håller på för fullt att försöka fixa rätt storlek på bildhelvetet.... :confused:

Tur att jag är så haj på sånt... :rolleyes: :)

Jag tycker att denna typen av Avatar är suverän :tummenupp

Madhonda skrev:
Jag håller på för fullt att försöka fixa rätt storlek på bildhelvetet.... :confused:

Tur att jag är så haj på sånt... :rolleyes: :)

Lägg upp i den storlek som är nu så ska jag fixa till det åt dig. :tummenupp

Det finns inte många här som kan bevisa att det inte är personen på bilden som skrev brevet

<<<< :cool:

McB, är du synsk?

GSXR1100R, om jag kan vinna Madde så behöver jag inte leta lägenhet mer. Hon tar hand om mig.

GSXR1100R skrev:
Kolla in Torkel, Xeno samt några andra som vågar... klart du ska ha en bild på ditt ansikte som avatar, då ser man ju hur den som skriver ser ut :tummenupp

Allmänt upprop nu, se till att få in din nuna så vi ser hur du ser ut, det finns ju gott om läckra hojbrudar här :D

Ja, ja...inte för att jag tror det kommer ha nån större inverkan på "läckra hojbrudar"...men det kan ju vara värt ett försök :D

Last edited:
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back