Avalancheracing.se

Packalén skrev:
Nu är hemsidan uppe för avalancheracing.se Ta gärna en titt, o komentarer är välkomna.

//Patrick Packalén

Kul satsning, hoppas det går bra. :tummenupp

I det stora hela tycker sidan är bra.

Men!
Det vore kul med lite bilder på de hojar ni kommer att köra med på infosidan om hojarna.
Personligen tror jag det skulle vara bra om det går att klicka på era sponsorer och hamna på deras hemsidor eller få mer info om dem.
3:e sidan med bilder från SO-finalen fungerar ej.

Mad Moose skrev:
Kul satsning, hoppas det går bra. :tummenupp

I det stora hela tycker sidan är bra.

Men!
Det vore kul med lite bilder på de hojar ni kommer att köra med på infosidan om hojarna.
Personligen tror jag det skulle vara bra om det går att klicka på era sponsorer och hamna på deras hemsidor eller få mer info om dem.
3:e sidan med bilder från SO-finalen fungerar ej.

Bilder på den nya hojarna kommer så fort dom är klara

Länkade sponsor loggor kommer, var så säker.

Så oxå det med bilderna, det är något som är lite vajj. görmodligen har jag namngivit med äåö... då funkar det inte.

//Patrick

Bra upplägg men lite språkvård känner jag mig tvungen att bjuda på:

Det är här du hittar informationen om teamets roadracingsatsning.
Läs de senaste nyheterna, följ resultaten tävling för tävling och se de coolaste bilderna!
Skulle inte detta mätta din roadracinghunger, tag då kontakt med oss så ordnar vi så att du får komma och besöka en tävling. Vi garanterar dig en upplevelse utöver det vanliga.

Torkel skrev:
Bra upplägg men lite språkvård känner jag mig tvungen att bjuda på:

Det är här du hittar informationen om teamets roadracingsatsning.
Läs de senaste nyheterna, följ resultaten tävling för tävling och se de coolaste bilderna!
Skulle inte detta mätta din roadracinghunger, tag då kontakt med oss så ordnar vi så att du får komma och besöka en tävling. Vi garanterar dig en upplevelse utöver det vanliga.

Du har helt rätt. Jag skall ta och ändra det. Blir lätt så när man har brådis att få färdigt saker och ting

Ser ju bra ut! Vad ska du köra då, (nu har jujag sett dig på mailing listan men ändå :) )

Snyggt grabbar. Måste få upp vår sida snarast! ...

ecce skrev:
Hoppas att det går bra för er. Synd bara att man kanske kommer ha Packalens Honda framförsig ett år till :huvet

Haha, kanske det :D Hoppas alla fall att det kommer gå bra för Patrick och Jimmy :tummenupp

*/ ?>
Back