Ava mc

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Vill gärna ha ett betyg på hur de sköter sig gentemot sina kunder.

Håll er gärna till verkligheten och förklara på vettigt sätt, smutskastning av enskild art eller liknande vill jag ej se i denna tråd.

har detta som grund för kommande beslut.

Finns väl "mc-firmor" med betyg i menyraden?

Min erfarenhet är att dom inte är så "på" om du bara är där och glor. Men viftar du plånbok får du hjälp...

Gud så tjatigt....
Gå dit & bilda dig din egen uppfattning, jag har personligen aldrig köpt hoj, men varit där många ggr & provkört, alltid trevligt bemötande & bra service..
Det finns många sidor av ett mynt.

De har ställt upp och fixat saker snabbt och trevligt fast jag inte köpt hojen där. Bla hjälpte de till med att nita ihop min kedja på min dåvarande 660. Ger dem bra betyg

Är det inte bättre du specificerar vad för typ av beslut det rör sig om?
Lämna in hoj på verkstan, köpa hoj, utrustning mm?

Blir det rätt direkt kanske??? :tummenupp

Säljaren Stefan e snygg.... om man vill borra

Säljaren Stefan e snygg.... om man vill borra

Har han gott om pengar så är det ett riktigt bra kap!
I så fall är mitt förslag till TS att han GÖR´T!!!!

Borrar med Stefan alltså :D

Seriöst så har undertecknad alltid fått fin service från de på reservdelar och så fräschingarna på klädesavdelningen :Bugar

Nää, nu blev jag lite kåt faktiskt och måste antagligen köpa ett par nya handskar....Latex Style :yoparty

Last edited:
Jag har mest gott betyg, men senast blev jag besviken. Till att börja med så hade jag problem med en gixxer för nått år sedan som slirade vid gaspådrag. Åkte dit och en mekaniker kom ut och skruva lite och den funkade klockers igen. Frågade om pröjs, men han sa bara att det är lugnt. och då hade jag inte ens köpt hojen där. Jag har beställt prylar vid reservdelsavdelningen och det har funkat kanon. Nu senast i våras så ringde jag och bokade tid p.g.a. olja från kardanen. Ordnade skjuts samma morgon jag tänkte lämna in den. Men när jag kom dit så verkade dom ha så mycke att göra så dom kom ut tittade till hojen frågade om jag har möjlighet att komma in nästa vecka?! Jag hade ju en bokad tid för problemet! :confused:
Har haft ett par hojar inne på service där och det har funkat bra.
Till skillnad mot BMWs egna hojverkstad i sthlm så är dom som änglar i alla fall...

Jag har bara fått bra service från AVA.

Nu sist när jag köpte en Exhaust hanger så passade den inte, gick tillbaka dagen efter och förklarade problemet och Erik (tror jag han hette) tog tillbaka den och skulle kolla efter en annan. Dagen efter ringde han och sa att han hittat en som troligen kunde passa och undrade om jag kunde komma förbi med hojen och testa. Körde dit och den passade perfekt, dessutom var den billigare än den första :)

Lång historia kort; trevligt bemötande klädförsäljning, i övrigt under all kritik.

Back