Att vara trevlig utan att ragga!

Det där händer bara i sverige. I alla andra länder går det utmärkt att prata med tjejer utan att de för den sakens skull tror att man vill sätta på dem.

Enkelt! På gymmet tränar man, inte snackar. Risk för besvärande missförstånd löser sig med andra ord automatiskt. Morsa lite kort kan man väl sträcka sig till kanske.:)

Jag brukar lägga mig till med lite aggrolook när jag tränar så ingen blir frestad att inleda någon konversation, då flyter det på mycket bättre och man kan fokusera på träningen. :rock

klart man måste snacka skit på gymmet käkmusklerna måste ju tränas dem med.
diskuterade min observation med tjejen och hon bara ja men de är väll klart man är lite misstänksam de enda killar tänker på är ju ligga!
(jag kontrade snabbt och skoningslöst med att jag fatkist tänker på bågen med) vilket resulterade i att jag inte fick ligga! Rätt svar hade nog varit att jag tänkte på henne.
Hon gav ingen mer matnyttig information.
jag ska fortsätta studera och prova lite på gymmet idag.

Tjejer som är snygga tror ofta att världen snurrar bara runt just dom, så när en kille hälsar så är han genast jätteintresserad och i princip redo att göra vad som helst för att få henne i säng.
Vi fula tjejer vet bättre, killar hälsar bara för att dom känner igen personen och det är ofint att vara högfärdig, liggateorin har vi inte riktigt märkt annat än i fablernas värld:D

Tjejer som är snygga tror ofta att världen snurrar bara runt just dom, så när en kille hälsar så är han genast jätteintresserad och i princip redo att göra vad som helst för att få henne i säng.
Vi fula tjejer vet bättre, killar hälsar bara för att dom känner igen personen och det är ofint att vara högfärdig, liggateorin har vi inte riktigt märkt annat än i fablernas värld:D
Var det där en invit? :va

Den kan nog stämma - jag har hela mitt liv megadissat alla bimbos och endast pratat med äldre tanter och mindre vackra i deras omgivning av just den anledningen.

Att detta resulterat svåra strider bland honorna när dom upptäckt att läckerbiten inte ser dom var ju givet - dom vatt helt galna ett tag - sen börja bimbogänget och slås inbördes om vem som skulle gå me tuttarna först .

Rena katastrofen - jag sket i dom o snacka bara med honor brevi pensionsåldern.

Jag satte på dom vackra honorna sen - men det berodde på att jag lurat i dom att dom inte kunde få mig.

Skulle jag hälsat första dagen skulle jag aldrig fått ligga

Jag tror att det är för att man alltid vill borra tjejer man hälsar på. Jag brukar ignorera tjejer jag inte vill borra. Enklare än man kanske tror eftersom jag är rätt urskiljningslös.

HAHAHA och att vara trevlig är nog inte att prata med dem som om de vore en bit plåt eller trä. BORRA :tungan

///Micke

Varför hälsar du på dom tjejer som ser bra ut och inte på dom som ser mindre bra ut då kan man undra?!... Innerst inne, trotts fru och barn så vill du nog söka kontakt med just fina kvinnor, fast du försöker inbilla dig annat... Det ligger liksom i mannens natur...

2 frågor.

Heter du Emma-Evelina som ett dubbelnamn?

och

Hur vild är man när man är dubbelvild?

Skillsmässohöjden är en skön oas.......

Vild och skild, född 84 och CAD slav, har hon inte 100 SH-beundrare som står utanför fönstret är något fel....

Det viktiga är inte alltid vad man säger, utan HUR man säger det!

Sedan om man vill fånga intresset hos någon (f å dem att lyssna), är det inte helt fel att vara intressantare än dennes egna tankar.

Varför hälsar du på dom tjejer som ser bra ut och inte på dom som ser mindre bra ut då kan man undra?!... Innerst inne, trotts fru och barn så vill du nog söka kontakt med just fina kvinnor, fast du försöker inbilla dig annat... Det ligger liksom i mannens natur...

Det är väl lite så det är. Det finns ju dom som säger att utseendet inte har någon betydelse men jag vågar sätta ganska många pengar på att samma personer väljer just den personen som ser attraktivast ut i deras ögon om dom får välja fritt snarare än dom skulle välja den som på papperet är bäst.

Sen är det en annan grej att alla har lite olika smak. Det finns ju en klick människor som är "bildsköna" och följdaktligen tilltalar den stora massan. Sen finns det dom som har andra kvaliteter rent utseendemässigt som gör att dom är attraktiva.
Jag vet av egen erfaranhet att jag inte alltid väljer den snyggaste tjejen som mycket väl skulle kunna vara fotomodell. Jag är en sucker för glada ögon, leenden och en del andra saker. Så jag kan diskvalificera en, enligt det stora flertalets åsikt, skitsnygg tjej till förmån för en som kanske inte är lika allmänt erkänd som supersnygg men som i mina ögon är enormt attraktiv.

Lite ytliga är vi allihopa. Finns ingen fysisk attraktion kommer det inte att bli något vettigt av det i alla fall. dom som säger att utseendet inte har någon betydelse har dålig självkännedom tror jag.

Sen händer det faktiskt att vi killar snackar med snygga tjejer utan att det automatiskt är för att vi vill ligga med en gång. En tjej som blir stött för att man pratar bara för att hon automatiskt tror att man vill ligga är nog inte intresserad av att ha någonting med dig att göra tror jag. Då kan man lika gärna bara skita i det och gå vidare. Livet är för kort för att ägna det åt högfärdiga människor eller människor som inte är intresserade av att prata med dig.

...Sen händer det faktiskt att vi killar snackar med snygga tjejer utan att det automatiskt är för att vi vill ligga med en gång...
De flesta tjejer jag snackar med vill jag inte ligga med, de mellan 15-35 däremot:slicka

Sen har ju alla lite olika smak förstås. Själv är jag svag för svåra, ascociala tjejjer. Men vafan, "beggars can´t be choosers" som det heter.

Det är väl bara att acceptera spelets regler. De flesta gånger en kille tilltalar en tjejj på eget initiativ så vill han ligga. Klart det finns undantag men vem i helvete har tid att reda ut det varje gång.

Last edited:
Enkelt! På gymmet tränar man, inte snackar. Risk för besvärande missförstånd löser sig med andra ord automatiskt. Morsa lite kort kan man väl sträcka sig till kanske.:)

Jag brukar lägga mig till med lite aggrolook när jag tränar så ingen blir frestad att inleda någon konversation, då flyter det på mycket bättre och man kan fokusera på träningen. :rock
:fakta

jag blev attackkonverserad av en annan kille som trodde att jag var intresserad av hans skidresa till ryssland.. det var jag inte :va

så går det när man ser myspysig ut..

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...