Dark_Messenger
Guest
Ser ju ut som du massa tarmmask i under huden![]()
Rofl, kul avatar du har. Har jag inte tänkt på tidigare.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju ut som du massa tarmmask i under huden![]()
Ja farmor är lika dålig att hålla sig på hjulen som jag är.Rofl, kul avatar du har. Har jag inte tänkt på tidigare.![]()
![]()
Enkelt! På gymmet tränar man, inte snackar. Risk för besvärande missförstånd löser sig med andra ord automatiskt. Morsa lite kort kan man väl sträcka sig till kanske.
Jag brukar lägga mig till med lite aggrolook när jag tränar så ingen blir frestad att inleda någon konversation, då flyter det på mycket bättre och man kan fokusera på träningen.![]()
Var det där en invit?Tjejer som är snygga tror ofta att världen snurrar bara runt just dom, så när en kille hälsar så är han genast jätteintresserad och i princip redo att göra vad som helst för att få henne i säng.
Vi fula tjejer vet bättre, killar hälsar bara för att dom känner igen personen och det är ofint att vara högfärdig, liggateorin har vi inte riktigt märkt annat än i fablernas värld![]()
Tjejer som är snygga tror ofta att världen snurrar bara runt just dom, så när en kille hälsar så är han genast jätteintresserad och i princip redo att göra vad som helst för att få henne i säng.
Vi fula tjejer vet bättre, killar hälsar bara för att dom känner igen personen och det är ofint att vara högfärdig, liggateorin har vi inte riktigt märkt annat än i fablernas värld![]()
Det är nu hög tid för dig att berätta sanningen angående din avatar..sssssssssss
sssssssssss
Jag tror att det är för att man alltid vill borra tjejer man hälsar på. Jag brukar ignorera tjejer jag inte vill borra. Enklare än man kanske tror eftersom jag är rätt urskiljningslös.
2 frågor.
Heter du Emma-Evelina som ett dubbelnamn?
och
Hur vild är man när man är dubbelvild?
Varför hälsar du på dom tjejer som ser bra ut och inte på dom som ser mindre bra ut då kan man undra?!... Innerst inne, trotts fru och barn så vill du nog söka kontakt med just fina kvinnor, fast du försöker inbilla dig annat... Det ligger liksom i mannens natur...
De flesta tjejer jag snackar med vill jag inte ligga med, de mellan 15-35 däremot...Sen händer det faktiskt att vi killar snackar med snygga tjejer utan att det automatiskt är för att vi vill ligga med en gång...
Enkelt! På gymmet tränar man, inte snackar. Risk för besvärande missförstånd löser sig med andra ord automatiskt. Morsa lite kort kan man väl sträcka sig till kanske.
Jag brukar lägga mig till med lite aggrolook när jag tränar så ingen blir frestad att inleda någon konversation, då flyter det på mycket bättre och man kan fokusera på träningen.![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |