Att vara trevlig utan att ragga!

Var det där en invit? :va

Nä, ingen risk. Jag lyckades faktiskt hitta en som inte bryr sig det minsta om utseende, för han är inte blind vad jag har märkt.

Den kan nog stämma - jag har hela mitt liv megadissat alla bimbos och endast pratat med äldre tanter och mindre vackra i deras omgivning av just den anledningen.

Att detta resulterat svåra strider bland honorna när dom upptäckt att läckerbiten inte ser dom var ju givet - dom vatt helt galna ett tag - sen börja bimbogänget och slås inbördes om vem som skulle gå me tuttarna först .

Rena katastrofen - jag sket i dom o snacka bara med honor brevi pensionsåldern.

Jag satte på dom vackra honorna sen - men det berodde på att jag lurat i dom att dom inte kunde få mig.

Skulle jag hälsat första dagen skulle jag aldrig fått ligga

Vill man bara ha kul och snacka så är inte hubbabubbas (oavsett kön) det roligaste på jorden, om man nu inte har lust att stå och snacka om frisyrer och naglar eller nåt i den stilen en hel kväll.

Last edited:
Jag har också hamnat på ett sånt gym som har typ pass och sånt.. Hemskt är det.

Massa småcheyer och sminkade pojkar som svassar runt och tycker livet är underbart. Livet suger, förhållanden har bäst före datum (vissa bestämmer sig dock för att dricka sur mjölk) och träning är en kanal för att frigöra aggressioner!

Jag vill ha en riktigt gym.. med folk som är där för att träna oberoende av kläder och smink.

MEN.. En chey som är mer eller imndre byggare där, är så galet het. Sjukt trimmad kropp och siliconstrutar som heter duga.. jag vill inte borra henne, faktiskt, men det är helt jävla omöjligt att inte stirra sig blind..

Jag har sagt "hej" till henne en gång.. hihi

Du skulle ha skällt ut henne och ifrågasatt hennes uppfostran. Sedan gått därifrån. När hon sedan kommer efter och ber om ursäkt och går på om vilken dålig dag hon har haft så säger du bara att du har stängt din mottagning för idag men hon kan boka tid hos din sekreterare imorgon efter 9.

Jag vill ha en riktigt gym.. med folk som är där för att träna oberoende av kläder och smink.
Ett gym som luktar pungsvett och fisar och är fyllt av steroidstinna dörrvakter som står och suger i sig proteinshakes?

Ett gym som luktar pungsvett och fisar och är fyllt av steroidstinna dörrvakter som står och suger i sig proteinshakes?

Faktikst... Hellre det än nåt jävla sissy-gym som SATS där jag en gång blev tillsagd att va tyst för att de andra tränande kunde bli störda.. Vad fan?? Är det ett gym eller nåt jeffla spa!? :mad:

Flickor är dem!!!!

¨
HATA

Ädit: Så länge jag slipper folk som pundar och svassar framför speglarna snarare än ser till att träna rätt så ska det va så stifft som möjligt!

Ett gym ska lukta lite svett och gärna ha lite blodstänk på väggarna!!

Den kan nog stämma - jag har hela mitt liv megadissat alla bimbos och endast pratat med äldre tanter och mindre vackra i deras omgivning av just den anledningen.

Att detta resulterat svåra strider bland honorna när dom upptäckt att läckerbiten inte ser dom var ju givet - dom vatt helt galna ett tag - sen börja bimbogänget och slås inbördes om vem som skulle gå me tuttarna först .

Rena katastrofen - jag sket i dom o snacka bara med honor brevi pensionsåldern.

Jag satte på dom vackra honorna sen - men det berodde på att jag lurat i dom att dom inte kunde få mig.

Skulle jag hälsat första dagen skulle jag aldrig fått ligga

Bimbos... Definiera en bimbo!

Faktikst... Hellre det än nåt jävla sissy-gym som SATS där jag en gång blev tillsagd att va tyst för att de andra tränande kunde bli störda.. Vad fan?? Är det ett gym eller nåt jeffla spa!? :mad:

Flickor är dem!!!!

¨
HATA

Ädit: Så länge jag slipper folk som pundar och svassar framför speglarna snarare än ser till att träna rätt så ska det va så stifft som möjligt!

Ett gym ska lukta lite svett och gärna ha lite blodstänk på väggarna!!
folk som stönar när de tränar kan lika gärna spela tennis..

Nu va det inte mig du ställde frågan till men bimbo för mig är en tjej med "Jennifer Lopez-attityd"....

Jennifer Lopez-attityd? Erkänner att jag aldrig träffat damen i fråga så jag vet inte vad hon har för attityd?? :va

Jag trodde inte man gick till SATS för att träna....

Det är ju ungefär lika mycket köttmarknad som vilken nattklubb som helst enda skillnaden är att det är dagsljus och att baren inte serverar alkohol. Spinning på SATS är kanon, du är troligen ensam kille och har 25st tighta häckar att titta på...

Å jag som inte lägger nån sån. Var fan ska jag gå :confused:

Det är väl ändå resultatet av gemensamt och inte sällan könsöverskridande samarbete. :krama

Jag har alltid undrat vad dessa "proteinshejkar" innehåller. :va Det ser iaf kul ut genom exhibitionistfönstret när det står SATS på muggarna som machona sörplar ur när jag i mörkret pilar förbi ute på trottoaren.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!