Att våga starta en tråd?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Skriver det här i MC-forumet då det är här jag vill att det ska ske saker.

Våga starta en tråd, var inte rädd för att någon ska hacka på dig. Hacka tillbaka o visa i fler ord eller bilder vad du har att säga. Men hoppas dock över rena påhopp. Heta diskussioner får det gärna vara... men som sagt. Ni alla borde veta gränsen.

Här kan alltså diskuteras vad som helst inom MC. Detta kan vara att du var ute o handla och stötte på nån gubbe som en gång i tiden kört MC o berättade en historia som du vill återberätta till oss.

Swedie skrev:

Våga starta en tråd, var inte rädd för att någon ska hacka på dig. Hacka tillbaka o visa i fler ord eller bilder vad du har att säga. Men hoppas dock över rena påhopp. Heta diskussioner får det gärna vara... men som sagt. Ni alla borde veta gränsen.

Här kan alltså diskuteras vad som helst inom MC. Detta kan vara att du var ute o handla och stötte på nån gubbe som en gång i tiden kört MC o berättade en historia som du vill återberätta till oss.

Finns nog många som backar för det då vissa diskussioner ibland blir rena kriget.

Va inte rädd, men starta ingen tråd för trådstartandets skull heller!

Absolut. Gör dock en sökning i ämnet du tänker fråga, argumentera eller undra om. Det gör jorden till en bättre plats för oss alla!

:kiss

*

Alltid en o annan i trådar man läser här på forumet som ska in med kommentarer som är av mindre värde och sen späs det på och spårar ut i vissa fall.Det bästa är att nonchalera sådana och hålla sej till ämnet så håller det sig till läsvärda trådar förhoppningsviss.Visst lite humor o sånt skadar inte men trist när det spårar ur ibland.
:)

Last edited:
Jag startar altid trådar då ja undrar nåt tekniskt även om jag itne kan ett skit.
Känner man ingen som har hoj och kan meka så är det ju klockrent.

Varför skulle man vara rädd för att starta en tråd?
Så länge man tänker sig för innan man startar en tråd så är det ju lugnt.

Att starta en tråd om vad man borde välja till middag är ju att be om både spam och irritation, men det fattar väl alla.

Tänk på hur du uttrycker dig så är det ingen som hoppar på dig för att du frågar något "dumt".
Men det finns väl gränser, faktiskt så startar ju en del trådar om samma sak som tidigare frågats samma dag.
Jag har faktiskt väldigt svårt att förstå varför man inte vill söka sin information själv?

Jag kan nästan gissa vilka som har klagat, knappst någon som verkligen velat veta någonting av vikt.

Jag reagerar inte på allt som rapporteras, bara när anledningen till att nån "klagar" är rätt så kommer jag göra nått åt det. Vissa rapporterar ju utan att egentligen veta varför de gör det. hehe

Swedie skrev:
Jag reagerar inte på allt som rapporteras, bara när anledningen till att nån "klagar" är rätt så kommer jag göra nått åt det. Vissa rapporterar ju utan att egentligen veta varför de gör det. hehe

Får du verkligen höra från folk att de inte vågar starta en tråd för att de andra är så stygga här? Finns sånna människor?

Vill man veta nånting o inte vågar starta en tråd går det ju att slå upp. Varför skulle man bli dumförklarad bara för att det finns nånting som man inte vet? Alla vet nånting som nån annan inte vet...

Mavve skrev:
Vill man veta nånting o inte vågar starta en tråd går det ju att slå upp. Varför skulle man bli dumförklarad bara för att det finns nånting som man inte vet? Alla vet nånting som nån annan inte vet...
Jag har blivit dumförklarad flera gånger här av oliksinnade men jag är tydligen så dum att jag inte förstår piken utan startar fler trådar med fler frågor, hela tiden :banana

brinckis skrev:
Jag har blivit dumförklarad flera gånger här av oliksinnade men jag är tydligen så dum att jag inte förstår piken utan startar fler trådar med fler frågor, hela tiden :banana

Det är väl just den inställningen som många här saknar.

Man behöver inte ta det på dödligt allvar.

Swedie skrev:

Hej.

Tydligen vet ju inte alla var gränsen är,
För emellan åt är det ju rena rama perssonangrepp på vissa som inte råkar ha samma åsikter som endel.
Tro fan att en del inte vågar skriva då.
Banna folk som inte respekterar detta.

M.v.h

HARKE

Poacher skrev:
Tänk på hur du uttrycker dig så är det ingen som hoppar på dig för att du frågar något "dumt".
Men det finns väl gränser, faktiskt så startar ju en del trådar om samma sak som tidigare frågats samma dag.
Jag har faktiskt väldigt svårt att förstå varför man inte vill söka sin information själv?

Jag kan nästan gissa vilka som har klagat, knappst någon som verkligen velat veta någonting av vikt.
Dom kanske är bekväma av sig.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...