Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sluta plåga mig...om du är mek så kör jag- Deal ?Mattias skrev:2384600Ja, det verkar dumt att gå och köpa en gatsoffa när det finns 250R. Det är ditt själsliga hem, och det vet du. 250R, because you're worth it. Vem fan bryr sig om hus?!
Låter som vi är inne på samma spår....kan man vinna RR liggandes i soffan med en fjärrkontroll ?? jag är beredd att försökaMC Doktorn skrev:238523640 års krismed våra övermogna tunga härliga kroppar passar en gathoj bäst.
Machmud skrev:2385253
Så, mer än så behöver du inte veta... 2-takt is the shit!![]()
Don Quixote skrev:2385226Ska du köra ERF ska du helst ha en 1000cc. Inte för att man kör bättre varvtider men för att det är så knepigt att köra om en 1000 med en 600.
En 250R är betydligt mer realistiskt.Triggerhappy skrev:2385598
Men 250R är lika realistiskt och önskvärt för mig som för Gottis att komma på pallen![]()
Triggerhappy skrev:2385598Sluta plåga mig...om du är mek så kör jag- Deal ?![]()
VAR F-N ÄR MITT BADRUM???Triggerhappy skrev:2385598
Men 250R är lika realistiskt och önskvärt för mig som för Gottis att komma på pallen![]()
Den danska honda RS250´n var ju coolare...lite shysst lack bara ...hmm 140´000..det måste ju vara ett grymt överpris ?Gustav O skrev:2385643En 250R är betydligt mer realistiskt.
Kolla! Bara att åka och hämta. http://www.roadracing.se/Sections/Classifieds/?action=view&GID=4697
Whoops...ehh..Mattias skrev:2385655Okej! Köp inget gammalt skit, bara.
Trinity skrev:2385667Ehhh...
VAR F-N ÄR MITT BADRUM???
Det är lite väl mycket pengar de vill ha, i min värld i varje fall.Triggerhappy skrev:2385692Den danska honda RS250´n var ju coolare...lite shysst lack bara ...hmm 140´000..det måste ju vara ett grymt överpris ?
Bli inte arg, bli inspireradGottis skrev:2385678Nu är det Krig Trigger ska grilla dig totalt våga kom in i R600 baralr är du för feg,långsam för att inte snacka om gammal....säg en plats så ska vi ha en Ny startträning
![]()
GGRRRRRR NU ÄR JAG ARG![]()
Triggerhappy skrev:2385701Vi kan jämföra varvtider...jag gungar ju runt lite på en std r6á i ERF jue
He he...det e bara att öka![]()
Gottis skrev:2385733
men fan jag vill fajtas med dej nästa år så gör vi slut på det här..inse vi kommer bli dom nya björn.e vs Pella.b men Gottis VS Triggy F.G.L (feg,Gammal,Långsam )
fan det kan bli roligt
/Gottis "En lycklig kille va du än säger"
Triggerhappy skrev:2385750Är du lycklig är jag glad
Skall du Mantorp ?....jag rattar ju R6án lite där.
Gottis skrev:2385760Fundera på att köra b-racet men inte lätt att va arbetslös och försöka racamen har aldrig kört på banan ens
men visst finns det något ERF Team som behöver en kille extra som inte klotar så...har ännu hållt mig på hjulen![]()
Trinity skrev:2385768Låt dig inte hetsas, han kommer ligga på alla fyra och bygga badrum![]()

Mattias skrev:2385775Vad var det för ljud? Åh, en pisksnärt.
Gottis skrev:2385776du är underbart du vet allt hur han ska tas![]()
![]()

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife