Att välja racehoj !!

Har en GSXR1000 -02 med öhlins fram och bak, powercamander, arrow helsystem, yoshimura topplockspackning, m.m m.m... extra hjul oxå!

Skicka PM om det kan vara något!

Mattias skrev:
2384600 Ja, det verkar dumt att gå och köpa en gatsoffa när det finns 250R. Det är ditt själsliga hem, och det vet du. 250R, because you're worth it. Vem fan bryr sig om hus?!
Sluta plåga mig...om du är mek så kör jag- Deal ? :D

MC Doktorn skrev:
2385236 40 års kris :tummenupp med våra övermogna tunga härliga kroppar passar en gathoj bäst.
Låter som vi är inne på samma spår....kan man vinna RR liggandes i soffan med en fjärrkontroll ?? jag är beredd att försöka :D

Machmud skrev:
2385253
Så, mer än så behöver du inte veta... 2-takt is the shit!:yoparty

Men 250R är lika realistiskt och önskvärt för mig som för Gottis att komma på pallen :D

Don Quixote skrev:
2385226 Ska du köra ERF ska du helst ha en 1000cc. Inte för att man kör bättre varvtider men för att det är så knepigt att köra om en 1000 med en 600.

En mycket bra anledning...

Last edited by a moderator:
Triggerhappy skrev:
2385598

Men 250R är lika realistiskt och önskvärt för mig som för Gottis att komma på pallen :D

Nu är det Krig Trigger ska grilla dig totalt våga kom in i R600 bara :mad: lr är du för feg,långsam för att inte snacka om gammal....säg en plats så ska vi ha en Ny startträning :argpådato
GGRRRRRR NU ÄR JAG ARG :rolleyes:

Gustav O skrev:
2385643 En 250R är betydligt mer realistiskt. :)
Kolla! Bara att åka och hämta. http://www.roadracing.se/Sections/Classifieds/?action=view&GID=4697
Den danska honda RS250´n var ju coolare...lite shysst lack bara ...hmm 140´000..det måste ju vara ett grymt överpris ?

Mattias skrev:
2385655 Okej! Köp inget gammalt skit, bara.
Whoops...ehh..

Trinity skrev:
2385667 Ehhh...

:hördu VAR F-N ÄR MITT BADRUM???

Jamen älskling du skall få en CBR600RR !!

på bild !

Last edited:
Triggerhappy skrev:
2385692 Den danska honda RS250´n var ju coolare...lite shysst lack bara ...hmm 140´000..det måste ju vara ett grymt överpris ?
Det är lite väl mycket pengar de vill ha, i min värld i varje fall.

Gottis skrev:
2385678 Nu är det Krig Trigger ska grilla dig totalt våga kom in i R600 bara :mad: lr är du för feg,långsam för att inte snacka om gammal....säg en plats så ska vi ha en Ny startträning :argpådato
GGRRRRRR NU ÄR JAG ARG :rolleyes:
Bli inte arg, bli inspirerad :tummenupp

Klart det skall tränas starter....en bra start är värd ett par riktiga hjälteinbromsningar.

Det är bara att öka :-)

Jag kör troligtvis inte R600 nästa år, det lutar åt r1000 men framför allt lite sköngung i ERF.

Last edited:
Triggerhappy skrev:
2385701 Vi kan jämföra varvtider...jag gungar ju runt lite på en std r6á i ERF jue :-)
He he...det e bara att öka:tuttar

hmm synd att man bara har vart på Falkenberg i sommar och kört förutom några dagar i regn på kinnekulle och en utbildningsdag på Svinestad plus två dagar på Åsen....

Falkenberg senaste träningen 52,1 ska kapas på onsdag till en låg 51:a

men fan jag vill fajtas med dej nästa år så gör vi slut på det här..inse vi kommer bli dom nya björn.e vs Pella.b men Gottis VS Triggy F.G.L (feg,Gammal,Långsam ) :D

fan det kan bli roligt

/Gottis "En lycklig kille va du än säger"

Gottis skrev:
2385733
men fan jag vill fajtas med dej nästa år så gör vi slut på det här..inse vi kommer bli dom nya björn.e vs Pella.b men Gottis VS Triggy F.G.L (feg,Gammal,Långsam ) :D

fan det kan bli roligt

/Gottis "En lycklig kille va du än säger"

Är du lycklig är jag glad :-)

Skall du Mantorp ?....jag rattar ju R6án lite där.

Triggerhappy skrev:
2385750 Är du lycklig är jag glad :-)

Skall du Mantorp ?....jag rattar ju R6án lite där.

Fundera på att köra b-racet men inte lätt att va arbetslös och försöka raca :( men har aldrig kört på banan ens

men visst finns det något ERF Team som behöver en kille extra som inte klotar så...har ännu hållt mig på hjulen :)

Låt dig inte hetsas, han kommer ligga på alla fyra och bygga badrum :D

Gottis skrev:
2385760 Fundera på att köra b-racet men inte lätt att va arbetslös och försöka raca :( men har aldrig kört på banan ens

men visst finns det något ERF Team som behöver en kille extra som inte klotar så...har ännu hållt mig på hjulen :)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back