Att träna eller icke träna..

gulsvartkawwa skrev:
Vilka piller ger den där utvecklingen?

I det fall som visas så handlar det om en deffning på cirka sju veckor... om man räknar med att man bör ligga på runt 0,5 kg/ vecka (för att inte gå ner i muskler lr vatten) så blir det 3,5 kg. Kolla in axlarna på första å sista bilden...ser lite väl grov ut för att bara deffat 7 veckor. Så det är nog en del den killen går på, om nu alla siffror stämmer...Vad det kan förmodas vara för preparat har jag tyvärr inte lagt på minnet.

Acrid skrev:
Behöver nödvändigtvis inte vara steroider...

Orkar inte ens ta en dissskution om steorider, låte mig enkelt säga att jag vet vad jag talar om :rodnar Anser att alla har rätt att göra vad de vill med sin kropp, men inte smart att lura sig själv att vissa grejor är ofarliga.

Svar till grundfrågan: Klart att du ska träna i stället för att soffa!

Pappsen skrev:
Orkar inte ens ta en dissskution om steorider, låte mig enkelt säga att jag vet vad jag talar om :rodnar Anser att alla har rätt att göra vad de vill med sin kropp, men inte smart att lura sig själv att vissa grejor är ofarliga.

Svar till grundfrågan: Klart att du ska träna i stället för att soffa!

Nä inte jag heller. Dock har jag inte påstått att vissa grejor är ofarliga. :fakta

Jag gick och tränade och mådde som en prins efter så nu kan man säga att studier bevisat att träning hjälper mot huvudvärk! :)

Då skall jag prova ikväll om löpträning också är effektivt mot huvudvärken jag har nu. Tvivlar ju på det, dunkar nog gott i skallen när jag sprungit klart.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage