Att träna eller icke träna..

gulsvartkawwa skrev:
Vilka piller ger den där utvecklingen?

I det fall som visas så handlar det om en deffning på cirka sju veckor... om man räknar med att man bör ligga på runt 0,5 kg/ vecka (för att inte gå ner i muskler lr vatten) så blir det 3,5 kg. Kolla in axlarna på första å sista bilden...ser lite väl grov ut för att bara deffat 7 veckor. Så det är nog en del den killen går på, om nu alla siffror stämmer...Vad det kan förmodas vara för preparat har jag tyvärr inte lagt på minnet.

Acrid skrev:
Behöver nödvändigtvis inte vara steroider...

Orkar inte ens ta en dissskution om steorider, låte mig enkelt säga att jag vet vad jag talar om :rodnar Anser att alla har rätt att göra vad de vill med sin kropp, men inte smart att lura sig själv att vissa grejor är ofarliga.

Svar till grundfrågan: Klart att du ska träna i stället för att soffa!

Pappsen skrev:
Orkar inte ens ta en dissskution om steorider, låte mig enkelt säga att jag vet vad jag talar om :rodnar Anser att alla har rätt att göra vad de vill med sin kropp, men inte smart att lura sig själv att vissa grejor är ofarliga.

Svar till grundfrågan: Klart att du ska träna i stället för att soffa!

Nä inte jag heller. Dock har jag inte påstått att vissa grejor är ofarliga. :fakta

Jag gick och tränade och mådde som en prins efter så nu kan man säga att studier bevisat att träning hjälper mot huvudvärk! :)

Då skall jag prova ikväll om löpträning också är effektivt mot huvudvärken jag har nu. Tvivlar ju på det, dunkar nog gott i skallen när jag sprungit klart.

Nyheter
Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025