Att tänka på vid köp av 250?

Neutral skrev:
Verkar ju helt vansinnigt att ens överväga att ta bort en rr-klass för supermotard. Supermotard i all ära men det finns en hel del problem med att samarrangera de två också då den ena skitar ner ordentligt t ex. Vad har de att vinna på det, det är ju inte som att rr-tävlingarna besöks av 10000-tals personer direkt?
Det menas väl att Roadracingen skulle tjäna på det eftersom Motard är populärare. Jag vet inte vad som skulle vara bäst, förutom att gemene man fattar vad de går mist eom när de inte gillar roadracing. :D

250SP kommer att ha rätt så många A-förare nästa år så någon ren debutantklass kan det rimligtvis inte kallas för. (Även om den är ypperlig till det...)

Last edited:
Debutklass var något som dök upp bara, eftersom jag själv gör debut så är den debutklass för mig iallafall.

Torkel skrev:
250SP kommer att ha rätt så många A-förare nästa år så någon ren debutantklass kan det rimligtvis inte kallas för. (Även om den är ypperlig till det...)

Penguin skrev:
Nu är Annelis Aprilia hemma, och så här ser den ut! :banana
Grattis till ett bra val, du kommer att få mycket körglädje av en liten och lätt hoj, den är i mitt tycke ett mycket bättre val än den Suzuki du försökte med tidigare.
Penguin skrev:
På bild 5 illustrerar en expert hur den ska köras! :D
Deja vu. Det där mörka rufset känns bekant.

När dom tog upp det på mötet på Karlskoga så var det om Supermotard ska in så måste en RR-klass bort.

Jörgen Player Special skrev:
Vem säger att en klass ska bort?

/Jörgen

Vem säger att en klass ska bort?

/Jörgen
Logiken. Redan nu är det ju för lite tid för klasserna och ska du in med Supermotard så måste någon eller några andra klasser bort, by default.

Gustav O skrev:
Logiken. Redan nu är det ju för lite tid för klasserna och ska du in med Supermotard så måste någon eller några andra klasser bort, by default.

okej, då är jag med.. men supersport 600 försvinner väl per automatik?

/Jörgen

Alicia skrev:
När dom tog upp det på mötet på Karlskoga så var det om Supermotard ska in så måste en RR-klass bort.

Vilken juvel har kläckt den goda idén att man ska köra motard på RR-tävlingar? verkar väldigt ogenomtänkt.

/Jörgen

okej, då är jag med.. men supersport 600 försvinner väl per automatik?
/Jörgen
Supersport kördes väl bara på Falkenberg och Gelleråsen eftersom det var samarr med SO?

Bikerbitch skrev:
Teddy skrev:
Grattis till ett bra val, du kommer att få mycket körglädje av en liten och lätt hoj, den är i mitt tycke ett mycket bättre val än den Suzuki du försökte med tidigare.
Tack! Man tar vad man har, och jag hade en Suzuki, under tiden har jag drömt om en mindre, inte så tung hoj, och eftersom jag inte är så förtjust i att köra gata längre så var valet inte så svårt när väl försäljning av gixxern blev aktuellt. Det ska bli riktigt spännande att lära sig Aprilian!
Fast jag tycker fortfarande Suzukins bakdel är snyggast!
Kamikaze kid skrev:
Fiiiin...
Ska komma och torrbryta lite nån dag jag med...
På med värmen i garaget!!!!
Den är redan på, måste gå ut och fylla på med glykol innan min bättre hälft kommer hem och försöker med spolarvätska. :hihi
Gustav O skrev:
Det behövs snyggare lack på den där. :mattias
Absolut! Frivilliganmäler du dig? ;)
Mattias skrev:
WOW! Äre Rossi?!
Klart de är Rossi! :yoparty

Nu ska jag nog smita ut i garaget och kolla vad apriliaprinsen har under kläderna!

Kamikaze kid skrev:
Aaaahh var det du!
Trodde det var Pingu.

Det förklarar saken! :)

Hörru! Förklarar vadå menar du? :smasha

Du ska nog få se att jag också kan vika ihop mig så där. Tro det eller ej! :brinnerup

Penguin skrev:
Hörru! Förklarar vadå menar du? :smasha

Du ska nog få se att jag också kan vika ihop mig så där. Tro det eller ej! :brinnerup

Mhmmm...
Och håll den possitionen passera bromspunkten räkna till 3...Bromsa och sväng!

Recept för hur bli snabbare 2006 :D :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Back