jesseboy
O med veten sär skrivare
Jag har utbildningar lite åt höger och vänster och ändå stött på torka efter att jag fimpade min firma.
38 bast, nada dineros och en liten dotter känns inte alls ok.
Att jag sen (efter att ha återvänt från de döda) satsat en del på att få jobba med just det jag beslöt mig för att försöka, dvs foto gör fan inte saken enklare.
Skit och jävelns faster hela tiden.
Sen hittade jag en annons som passade mig.
Torka bajs kan man ju stå ut med om resten låter som om det är i ens intressesfär?
Mja, jo. Ett tag.
Men så snart jag lämnat mitt "mitt" jo, MITT företag till en kriminell idiot och börjat ta det jag hittar har det fan börjat gå ganska ok.
Inte helt ovanligt, kanske.
Verkar fan som om medgång föder medgång.
Nu duggar plötsligt jobberbjudandena tätt.
Vete fan hur det gått till, de flesta är via headhunting och folk som känner folk, men senast idag var jag på en intervju där chiefen var helt lyrisk. (Rätt skön sits, att inte sitta med hatten i hand, utan själv ställa krav)
Jobbsökeri är som att gå å ragga på krogen.
Vet du vad du har så ska du fan se att de hänger runt halsen på dig.
Desperation är åt helvete å blir torr-runk till Zumbareklam.
Int f'att ja ha tjäna nå feta stålars än, men lite jävla lättare känns hjulet att rulla.
TS: Jag håller tummarna för dig.
38 bast, nada dineros och en liten dotter känns inte alls ok.
Att jag sen (efter att ha återvänt från de döda) satsat en del på att få jobba med just det jag beslöt mig för att försöka, dvs foto gör fan inte saken enklare.
Skit och jävelns faster hela tiden.
Sen hittade jag en annons som passade mig.
Torka bajs kan man ju stå ut med om resten låter som om det är i ens intressesfär?
Mja, jo. Ett tag.
Men så snart jag lämnat mitt "mitt" jo, MITT företag till en kriminell idiot och börjat ta det jag hittar har det fan börjat gå ganska ok.
Inte helt ovanligt, kanske.
Verkar fan som om medgång föder medgång.
Nu duggar plötsligt jobberbjudandena tätt.
Vete fan hur det gått till, de flesta är via headhunting och folk som känner folk, men senast idag var jag på en intervju där chiefen var helt lyrisk. (Rätt skön sits, att inte sitta med hatten i hand, utan själv ställa krav)

Jobbsökeri är som att gå å ragga på krogen.
Vet du vad du har så ska du fan se att de hänger runt halsen på dig.
Desperation är åt helvete å blir torr-runk till Zumbareklam.
Int f'att ja ha tjäna nå feta stålars än, men lite jävla lättare känns hjulet att rulla.
TS: Jag håller tummarna för dig.