Att köpa eller inte köpa?

Ska jag köpa?

• Antal röstningar
    0
Lokke skrev:
Ok, du kan få köpa den för 6000.....pund. :hej
Nämen seriöst, om du är intresserad så maila så kan vi ju diskutera vidare, det där priset ska väl nog gå att justera....kanske. ;) Kom till Jeppis å kolla på den fast.

Gix: Jo, rapid snubben verkar bli förbannad när man börjar diskutera med honom. Han e lite mysko, men det kan ju mitt i allt, helt plötsligt, va en fördel.

Firefly: Snygg! :tummenupp

Ähh... Gubben går att tala med men du måste vara bestämd å inte låta han lura dig. Patrik är dock mycket trevligare....

jaha

Lokke skrev:
Ok, du kan få köpa den för 6000.....pund. :hej
Nämen seriöst, om du är intresserad så maila så kan vi ju diskutera vidare, det där priset ska väl nog gå att justera....kanske. ;) Kom till Jeppis å kolla på den fast.

:tummenupp

6000 pund, njaaeee :crash. Men min budget för nästa hoj är MAX 6000€, men om du justerar ner priset till 6000 (säkert ganska så omöjligt) så köper jag den direkt.
Eller kanske du vill byta mot min trevliga NSR som går som en fireblade :3freak .....

Rammstein skrev:

Icke sa Nicke! (Sorry att bilden inte inkluderar min fina Sebring Titaniumburk, men hojen var iordninggjord för banåka och således bullerbegränsad).

KÖÖÖÖÖÖP Locke! :fakta Edit, inte min alltså för den är inte till salu. men den andra som du har på G

Bifogat

• PIC00001.jpg
    PIC00001.jpg
    67.1 KB · Visningar: 76
Last edited:
NSR skrev:
6000 pund, njaaeee :crash. Men min budget för nästa hoj är MAX 6000€, men om du justerar ner priset till 6000 (säkert ganska så omöjligt) så köper jag den direkt.
Eller kanske du vill byta mot min trevliga NSR som går som en fireblade :3freak .....

Sälj NSR'en nu så får du köpa bort min sv för 7800 euro! Fort, innan jag ångrar mig. :eek: Du vet väl att oberoende vad man tänker köpa så blir det alltid lite över budgeten. ;)

Köp nu så har du, åtminstone, Vasaläns snyggaste och snabbaste SV, med det maffigaste ljudet!! Pallar för allt från europatouring (5500km på 11 dagar) till banåka! :bow Du får som sagt ett smått begagnat extra kedje å drevpaket med + 3 bakdäck å två framdäck(begagnade) med!! = behöver inte köpa slitdelar första sommaren! :tummenupp

Last edited:
FinskaNinjan skrev:
Hehe..
Kan meddela dig att den hojjen gått mycket på botniaring. Killen som ägde den före jobbar ju på Rapid. Den e väldigt snygg IRL....
MEN DU!! JAG HAR JU TÄNKT KÖPA DEN!!!...
så köp en gixxer1000 du..... :FU

Jag kunde gott tänka mig att den sett lite bana, med den utrustningen som den har. Kraschpuckar å hela köret. Näpp näpp, bort med tassarna jag vill ha den! :crash

Firefly skrev:
De där e vad jag kallar en stilfull/stilren MC.. har aldrig gillat den gula (inte heller den blå/vita).. men ju mer man tittar på din bild så blir den bara snyggare o snyggare.. fan.. 954:an e grymt snygg.. men helt klart e den blåa -03:an snyggast..

Lokke: KÖP!!!

Lokke skrev:
Köp nu så har du, åtminstone, Vasaläns snyggaste och snabbaste SV, med det maffigaste ljudet!!

Där har du fel, en kompis som jag känner har en VTR med Yosimura pipor och den hör man på långt håll då den kommer....

NSR skrev:
Där har du fel, en kompis som jag känner har en VTR med Yosimura pipor och den hör man på långt håll då den kommer....

Kom till jeppis å kolla, så får du höra den live........ta med ett knippe euron. :)

Mest är inte bäst! :7peta

Lokke skrev:
Kom till jeppis å kolla, så får du höra den live........ta med ett knippe euron. :)

Mest är inte bäst! :7peta[/QUOTE

Kolla på din hoj skulle jag kunna göra men euroknippet kan vara lite svårt att få tag på då jag ändå inte ha fått hojen sålt ännu. Men tror ni att jag kan få 4500€ för den om jag ger med gore tex jacka och byxor?? Jag tänkte faktiskt skaffa en banhoj som jag kan köra på jurva med sen, så om nån har en banhoj att sälja så skrik till...

Edit:stvalfle

Här är några bilder på den hoj som jag kanske skall köpa, en kawa zx6r från 1996

Bifogat

• Kawa1.jpg
    Kawa1.jpg
    111.9 KB · Visningar: 39
  • Kawa2.jpg
    Kawa2.jpg
    103 KB · Visningar: 36
Ähhh köp en Katana å dunka på en turbo. Sen är det bara att smiska röd ljus hela sommaren. Resterande pengar lägger du på bak däck!

Lokke skrev:

Mest är inte bäst! :7peta

Kan säga att en SV med acrapovic låter något väldigt bra, en som svängde i stan hede det på. Så jag kan nog tro att let låter om din hoj, synd att den inte går som den låter.... :FU

FinskaNinjan skrev:
Kan säga att en SV med acrapovic låter något väldigt bra, en som svängde i stan hede det på. Så jag kan nog tro att let låter om din hoj, synd att den inte går som den låter.... :FU

Ääähhh, framåt går den väl :squid

NSR skrev:
Här är några bilder på den hoj som jag kanske skall köpa, en kawa zx6r från 1996

Nej, köp min! Mycket fin, snyggaste ninjan i stan. acra-rör....
har även 25kw strypningar...dock är den reggar full effekt och har natuligtvis inga strypningar i.....

FinskaNinjan skrev:
Nej, köp min! Mycket fin, snyggaste ninjan i stan. acra-rör....
har även 25kw strypningar...dock är den reggar full effekt och har natuligtvis inga strypningar i.....

Meeeen jaaag vill inte haaa een registrerad hoj, jag vill ha en banhoj... :hej

FinskaNinjan skrev:

Om jag har kvar sv'n nästa sommar så kan du ju komma till kemora så får vi se om din kawa går som du snackar! :FU

Dubbla pipor har lite mindre och dovare ljud än ett en pips system.

Last edited:
NSR skrev:
Meeeen jaaag vill inte haaa een registrerad hoj, jag vill ha en banhoj... :hej

Ok, köp en gammal kawa då. Säg till sen när du e på banan så jag får komma å köra undan dig med sv'n, då ångrar du dig allt. :7peta :)

Last edited:
Lokke skrev:
Ok, köp en gammal kawa då. Säg till sen när du e på banan så jag får komma å köra undan dig med sv'n, då ångrar du dig allt. :7peta :)

Ok, men du måste förstå att jag inte har nså mycket pengar...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman