Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bingo skrev:Varför köper en laglydig medorgare en motorcykel som går i nästan tredubbla högsta tillåtna hastigheten![]()
soppatorsken skrev:Fan vilka priser ni har därborta!!!
Kan det inte vara lönt att plocka hem en från Sverige?
NSR skrev:Den där har jag sett på riktigt, och den är snygg som faen...
Hur mycket kostade den där, dom har ju en till fireblade på auto-rapid, den e gul men lika snygg...![]()
Lokke skrev:Jo, det beror lite på, men överlag så skulle det nog löna sig. Vissa hojar och årsmodeller kan vara mera lönsamt, det är lite invecklat hela systemet här i Finland nu i o m skattesänkningar hit å dit, och så det är svårt att förutspå hur marknaden svänger till våren och vilken prisnivå nya hojarna ligger på då. Så det är väl bara att köpa å sen försöka undvika att kolla på priserna....![]()
Men största problemet är att jag inte lyckas sälja hojen, har sänkt priset på den hela sommaren men icke. Man tycker att nån skulle höra av sig om dom var intresserade, även om dom tycker att priset är onödigt högt.Så det enda alternativet är att byta in den om jag vill ha bort den.
Gix skrev:Bara det att det suger jättestor enorm elefantsnopp vid Rapid om ägaren är där...![]()
![]()
Lokke skrev:
Men största problemet är att jag inte lyckas sälja hojen, har sänkt priset på den hela sommaren men icke.
NSR skrev:Vad menar du med det där??![]()
Gix skrev:Att ägaren inte är rolig att ha å göras med!Å de e ett VÄLDIGT KÄNNT FAKTUM iaf bland de hojägare jag umgås med som har haft att göra med karln, vilket är ganska många...
(beklagar den långa meningen)
![]()
De andra där är helt OK, Patrik osv. ,men ägaren har FAN I MIG enskruv lös :kocko
![]()
NSR skrev:Ok, har en kompis som känner känner honom bra. Visst heter han Forth.... eller
NSR skrev:Jag kan köpa den om du sänker priset till 6000 afro...![]()
Lokke skrev:Gix: Jo, rapid snubben verkar bli förbannad när man börjar diskutera med honom. Han e lite mysko, men det kan ju mitt i allt, helt plötsligt, va en fördel.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |