Att folk gnäller över allt?!

Torraste Svensson när den är som värst.
Det i kombination med "orolig för barnen". Dödligt torrt.

Ingen får sticka ut, ingen får göra nåt konstigt. Då kan barnen behöva curlas lite extra.

Ge fan i att läsa Aftonhoran så slipper du se skiten.

Torraste Svensson när den är som värst.
Det i kombination med "orolig för barnen". Dödligt torrt.

Ingen får sticka ut, ingen får göra nåt konstigt. Då kan barnen behöva curlas lite extra.

Ge fan i att läsa Aftonhoran så slipper du se skiten.

Aftonhoran är mitt lilla ljus i vardagen!!!

Haha, ja, en gnälltråd om gnället är faktiskt vackert.

Och i övrigt tycker jag det är fantastiskt! Ja, tänk på barnen! Om barnen, precis som sina föräldrar, är och letar runt på hemsidor efter vad som kan tänkas pågå därinne, ringer runt efter folk som varit in (i vilka ärenden då?) och försöker spana in genom fönstren men blir frustrerade för att det är fördraget, ja då kan de ju ta skada. Ahum.

Jävlar vilket folk det finns!

Sen kan man ju faktiskt tycka att det är en legitim åsikt att de som besöker stället skall se till att inte vara ute i offentligheten när de är uppkittade för sin hobbyverksamhet.

Det här är SKANDAL! Folk borde inte ägna sig åt såna här extravaganta sexlekar, ens i en källare. Vad är det för fel på missionären?

Övervägande delen av trådarna på SH är väl mer eller mindre gnälltrådar? Den här tråden är en av dem. :tummenupp

En tråd som i sitt syfte försöker bekämpa gnäll, kan ju per definition inte kallas gnäll-tråd?

Håller med TS om att det är löjligt hur folk söder om Gävle kan reta upp sig på tamejfan allting som en granne kan tänkas göra eller inte göra. Att sedan slänga in ungarna i debatten:
Tänk på barnen! Så djävla lågt, säg istället åt dom att låta sina grannar vara ifred.

Här i skåne ska man banne mig ha byggnadslov för att få trimma sin egen häck...
I norrland skulle grannen möjligtvis bli sur om man byggde ett garage på hans tomt, utan att fråga.

Jo, per definition kan den just det.

För övrigt håller jag med Jojye, ft och sist men inte minst Starstrikers ironiska inlägg.
Det känns lite tillkrånglat, för isåfall så gjorde du ett gnäll-inlägg i en gnälltråd mot gnäll.
Och jag gnäller över dit gnällinlägg i en gnälltråd mot gnälltrådar.:)

För enkelhetens skull så rationaliserar jag bort detta i min verklighet. För mig är alla trådar jag inte sympatiserar med gnälliga, och de jag gillar är nyskapande och viktiga trådar.:D

Det är ju en viss skillnad på debatt och gnäll, men jag vet inte själv hur man ser skillnad.

Det känns lite tillkrånglat, för isåfall så gjorde du ett gnäll-inlägg i en gnälltråd mot gnäll.
Och jag gnäller över dit gnällinlägg i en gnälltråd mot gnälltrådar.:)

För enkelhetens skull så rationaliserar jag bort detta i min verklighet. För mig är alla trådar jag inte sympatiserar med gnälliga, och de jag gillar är nyskapande och viktiga trådar.:D

Det är ju en viss skillnad på debatt och gnäll, men jag vet inte själv hur man ser skillnad.

Jag har nog faktiskt inte gnällt i tråden. Första inlägget handlade om att gnälltrådar verkar vara ganska vanligt förekommande. En upplysning. Men jag kan ju ha fel. Har det ibland när man som minst anar det.

Hur som helst så verkar din definition, vad som är gnälligt eller inte, ganska bra, så den ska jag nog ta till mig. ;)

Försökte för övrigt bara vara lite ironisk från allra första början. Många på forumet har påpekat att ironin är död och jag får väl ansluta mig till den falangen. :)

Last edited:
Jag har nog faktiskt inte gnällt i tråden. Första inlägget handlade om att gnälltrådar verkar vara ganska vanligt förekommande. En upplysning. Men jag kan ju ha fel. Har det ibland när man som minst anar det.

Hur som helst så verkar din definition, vad som är gnälligt eller inte, ganska bra, så den ska jag nog ta till mig. ;)

Försökte för övrigt bara vara lite ironisk från allra första början. Många på forumet har påpekat att ironin är död och jag får väl ansluta mig till den falangen. :)

Kan vi inte alla bara vara vänner o anordna en samåkning till stället o visa vårt stöd?!

:hihi
överefterblivnaunderstimulerande fuxxx!!!!

[YOUTUBE-ID]Qh2sWSVRrmo[/YOUTUBE-ID]

Kan vi inte alla bara vara vänner o anordna en samåkning till stället o visa vårt stöd?!

....varför inte en orgie....i samma byggnad afton'bladet' talar om ???

Last edited:
:hihi
överefterblivnaunderstimulerande fuxxx!!!!

[YOUTUBE-ID]Qh2sWSVRrmo[/YOUTUBE-ID]

....varför inte en orgie....i samma byggnad afton'bladet' talar om ???

Bra ide! Fast jag vill inte att deras ungar ska titta på! Känns lite väl kinky då!

Nyheter
Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back