URRninja skrev:
Jodå, mycket är såklart skrönor. Fast just de två grejerna jag nämnde är det inte dock..
Men det är klart att det behövs kroppar att dissekera. Jag säger som Ugluk, jag kanske ändrar mig när jag blir äldre och klokare.
SUPER INTIATIV...(jag vet att det är felstavat, tror jag iaf)
Jag har själv skrivit på donationskort för länge sedan men även att lämnar jag mig till forskningen.(om det skulle behövas)
Jag har dödsfobi vilket jag inte hymlar med, men jag vet även en del vänner till mig som tack vare donationskorten, och folks beredskap över det otänkbara, i dag lever vidare.
Genom dem har jag fått en annan syn på den overklighet som vi alla lever i.
DÖDEN är något vi alla kommer drabbas av men ingen vill /vågar ta och tala om den. Det är ju faktist år 2004 och Döden är fortfarande tabu, och ödes mättat.
Men vi vet alla att en dag kommer vi möta det oundvikliga, men hur vi gör det är kanske upp till oss själva!
OT:Jag har alltid sagt "FOREVER YOUNG" men att jag ska bli ett spöke när jag blir stor.
Jag tror även på själavandring men att det är de som tar ansvaret för min kropp när den tar det sista andetaget som får en del av min själ, stackars läkare, jag är inte den snällaste pattienten