Att bo i lägenhet - Anekdottråden

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Jag har en chaj i huset rätt över, som ofta springer runt i alla olika klädersformer..
Näck, enbart trosor, enbart bh ibland även påklädd osv osv.
Till dessa outfitsen brukar hon även stå o vad jag tror klippa tånagler i köksvasken. Och detta kan vara rätt trevligt o titta på spec när hon e naken.

var bor du? :rolleyes: fest hos dig på lördag? :tuttar :tuttar

Cheyer...

Vad är det för fel att klippa dom i garaget med sidavbitaren nu då?

okii fö´låt! var som helst förutom köket, sovrummet o vardagsrummet! :tummenupp

Är du riktigt säker på det?

Min fru hade tidigare en kompis som kände en kille som... (och jag vill härmed fjärma mig från all möjlig misstanke till samröre) ...skulle bjuda på El-grande-pizza-phest hemma. När nämnde kompis dök upp lite tidigare för att hjälpa till med förberedelserna, stod Nynäs-lasse i badrummet och diskade ugnsplåtarna i badkaret med toaborsten..... :rolleyes:

hahahaa.....fyyy! :D

Last edited:
Nej, men du förbereder maten VID vasken. Sköljer grönsaker, skalar potatis osv osv. Du har tallrikar, glas o bestick i vasken. Mysigt o ha massa tånaglar liggandes runt/i vasken. :tummenupp

Nu ska jag ge dig men för livet:

Du förvarar tandborsten i badrummet va? Tänk då på att lukter/dofter/odörer = små luftburna partiklar av vad det nu är som luktar/doftar/stinker. Så, varje gång du lägger en kabel som luktar i hela badrummet (och dessutom spolar så att det hela virvlar runt lite) så kan du ju gissa vad bland annat din tandborste blir full av...:arsele :D

Du förvarar tandborsten i badrummet va? Tänk då på att lukter/dofter/odörer = små luftburna partiklar av vad det nu är som luktar/doftar/stinker. Så, varje gång du lägger en kabel som luktar i hela badrummet (och dessutom spolar så att det hela virvlar runt lite) så kan du ju gissa vad bland annat din tandborste blir full av...:arsele :D

Bad-rums-skåp

Metan?

Jag hade lite lustiga grannar där jag bodde tidigare. Under mig bodde en äldre man. Han var aningen dement. Detta kan man ju leva med. Men denne man kombinerade sin demens med kedjerökande, stor alkoholkonsumtion och en gasspis. Det var en spännande tid. Rakt över gården bodde en kille som gillade att visa upp sig när han borrade. Alla amorösa möte hölls vid fönstret.

min röv e så bred att den täcker hela stolen, det blir som en oöppnad burk med gurka. :tummenupp inga partiklar kommer ut någonstans!

:D:D:D:D:D

Last edited:
Last edited:

:tummenupp

r%C3%B6v%2B2.jpg

En polares kusin bodde i ett lyhört hus när han pluggade. En natt hörde han hur den manliga grannen drog igång och började sexa. Full rulle var det och han tyckte det lät väldans trevligt. Detta fortsatte typ varje kväll i en vecka utan att han såg till grannen och hans partner, men han tyckte bara det var trevligt. En dag kom han ut i trapphuset samtidigt som sin granne. Grannen sa hej, vände sig in mot lägenhet och kysste sin POJKVÄN hejdå. Killen som med öronproppar sen. :D

en polares kusin bodde i ett lyhört hus när han pluggade. En natt hörde han hur den manliga grannen drog igång och började sexa. Full rulle var det och han tyckte det lät väldans trevligt. Detta fortsatte typ varje kväll i en vecka utan att han såg till grannen och hans partner, men han tyckte bara det var trevligt. En dag kom han ut i trapphuset samtidigt som sin granne. Grannen sa hej, vände sig in mot lägenhet och kysste sin pojkvän hejdå. Killen som med öronproppar sen. :d

hahahhahahah!!! :d:d

Var du tvungen ta den där jag ligger under :näsblod

sorry, kunde inte hitta nån utan. :D:D

edit: hitta!! vad tycker ni?

bigButt.jpg

Last edited:

Sluta nu, alla vet att tjejer inte bajsar. Det blir bara små rosa fluffiga moln som luktar gottigott och glittrar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT