Att bli vuxen..

Mitt tips till dig är att sluta be om ursäkt för allt.
T.ex. det här inlägget ovan, en bimbo på 17 år försöker läxa upp dig - och det lyckas? Du borde bett henne sluta leva på svenska skattepengar, utveckla hur fan hon menar att alla kan få jobb då det råder hög arbetslöshet och avslutat det hela med att du ändå inte orkar lyssna för brudar är mindre smarta än män som dig.

Nobody, det är en prettobimbo som sitter på universitet och tror hon vet svaret på allt. Exakt det är en nobody. Det är inte för inte som det nu blir fullt på högskolorna, de som åker ut först kan alltid fördriva tid och skattepengar på Frescati eller Södertörn. Eller en sådan som med sina spännande 17 år, vara av 3 i den civliserade deleln av världen, tror att den vet något om livet.

:D :klappar

T.ex. det här inlägget ovan, en bimbo på 17 år försöker läxa upp dig - och det lyckas? Du borde bett henne sluta leva på svenska skattepengar, utveckla hur fan hon menar att alla kan få jobb då det råder hög arbetslöshet och avslutat det hela med att du ändå inte orkar lyssna för brudar är mindre smarta än män som dig.

Nobody, det är en prettobimbo som sitter på universitet och tror hon vet svaret på allt. Exakt det är en nobody. Det är inte för inte som det nu blir fullt på högskolorna, de som åker ut först kan alltid fördriva tid och skattepengar på Frescati eller Södertörn. Eller en sådan som med sina spännande 17 år, vara av 3 i den civliserade deleln av världen, tror att den vet något om livet.

:skrattaåt

Om du har nåt att säga till mig, så ha lite stake och säg det rätt upp till mitt ansikte, istället för att springa omkring som en feg råtta och snacka skit om mig i olika trådar.
Trådskaparen ville ha tips, jag gav min syn på saken.
Skriv konkreta tips i denna tråd till trådskaparen istället för att springa omkring som en bitter kärring och använda varje tillfälle till att baktala mig. Jag vet inte varför du håller på att vara så himla otrevlig hela mot mig hela tiden och det är ganska onödigt och löjligt att kalla mig för prettobimbo och en nobody.
Vad fyller det för funktion att ständigt vara elak och otrevlig mot mig?

Men gubben om du är så otroligt intresserad av att skriva och framhäva dina åsikter.. Gå till en kvällsblaska!

På vilket sätt hjälper det där inlägget killen som inte vet va han ska göra i livet?
Ot-dumpforumet har ju i princip skapats för Dig! Prova det!

Vadå, ska jag hälsa på dig bara för att säga vad jag tycker? Det är ett kanske tiotal personer på forumet jag träffat, ska du verkligen bli den elfte? Förresten har de flesta jag stött på varit genom motorcykelåkningen, där lär man ju aldrig få se dig i alla fall. Annars så har jag ju skrivit i din gästbok vad jag tycker till exempel, mycket mer personlig än så kan man väl inte bli?

Du har en dålig attityd och ibland reagerar jag på den, är det inte modetråd där du ska trycka ner folk så är det fullkomligt ovidkommande restaurangtips, skryt om dina finanskompisar, ogenomtänkta påhopp i ämnen du inte kan något om eller annat störande. Till exempel i den här tråden, varför skrev du till exempel att:

Det finns alltid jobb och folk som sökes.

Har du läst tidningarna på sistone? Har du sett att det finns en hel tråd för dem på forumet som drabbats av varslen? Men då kommer du, primadonnan från Frescati, och ska tala om för oss alla hur det egentligen är. Du har dina ovärderliga tips om livet, du har väl inte ens fyllt 25? Vad vet du och vad har du själv åstadkommit som är så imponerande? Har du haft något annat jobb än att sitta här och fråga folk om du får komam till Italien och jobba med mode med dem?

Vadå, gillar du mig?

Du markus, rycka cheyer i håret gjorde man på mellanstadiet. När ska du växa upp och sluta bete dig som en 14:is?

Bara jag som tycker det är ironiskt när markus ger förslag i en tråd som heter "att bli vuxen" ?? :rofl

Last edited:
Markus har blivit sur igen för att vädret har slagit om så han inte kan se katter med frost i morrhåren eller vackra djur i solen :D

Hur svårt ska det vara?
Åkt till Norge o jobba.

Sådär nu kan ni stänga tråden.

Oj! Den här tråden fick mig att ifrågasätta hela min existens. Om jag ser framemot att äta raggmunkar på tisdag så kanske jag har lagt ribban för lågt.
Mina ögon tåras när jag sätter mig på min slappa pung.

Men herre jisses! Det spelar ingen roll vad folk ger dig för råd! Använd det du har innanför pannbenet (om du har nåt) och gör nåt åt saken!!! Tror du att andra ska fixa ditt liv åt dig?? Klarar du inte av att ordna för dig sjlv så du mår bra då e det jävligt synd om dig.

Sluta böla och ta tag i ditt liv. Du säger att alla lever tråkiga framtvingade liv och slösar bort sina liv på sånt dom inte tycker e ball. Grattis, d gör du osså!

Finns ingen som kan ändra på ditt liv än du sjlv. Livet är tyvärr ingen dans på rosor, om någon har sagt det till dig så har dom ljugit fett mycket. ;)

:rolleyes: :näsblod

Nja klagar klagar klagar vet jag inte, vist ingen är perfekt det inser jag. Men idag är dagen när jag fick nog av att bli illa behandlad.

Samma fuckfaces som jag skjutsa runt i fredags (utan att ens få pröjs för soppan) åkte till festen vi skulle till igår (som jag tipsade om..) utan att säga något, fick reda på det när jag ringde och fråga när vi skulle åka.

Dom fuckfacena ringde imorse och bad om skjuts till pizzerian. jag fixade klart tvätten och åkte dit, hade tänkt släppa dom mitt i skogen och lämna dom där men tyvärr hade dom redan fått sin pizza så jag fick nöja mig med att häfta fast en lapp med numret till taxi i enas pizza och så lugnt jag kunde förklara läget för dom andra innan jag åkte därifrån.

Om inte det får dom att tänka så har det iaf tvingat mig söka nya vänner..

Jobbet får jag ta itu med imorn. Tror det kan gå att lösa smidigare har varigt för rädd att bli av med jobbet för att säga nått men nu känner jag att om dom sparkar mig för jag säger vad jag tycker så får det bli så.

Att jag inte gillar att må skit för att mitt liv suger betyder inte att jag är psyksjuk utan snarare att alla som lever sina liv anorlunda än dom vill är det.

Men du har väldigt rätt i att det inte hjälper att gnälla.

Om du har nåt att säga till mig, så ha lite stake och säg det rätt upp till mitt ansikte, istället för att springa omkring som en feg råtta och snacka skit om mig i olika trådar.
Trådskaparen ville ha tips, jag gav min syn på saken.
Skriv konkreta tips i denna tråd till trådskaparen istället för att springa omkring som en bitter kärring och använda varje tillfälle till att baktala mig. Jag vet inte varför du håller på att vara så himla otrevlig hela mot mig hela tiden och det är ganska onödigt och löjligt att kalla mig för prettobimbo och en nobody.
Vad fyller det för funktion att ständigt vara elak och otrevlig mot mig?

Inklusive mig är du den 3:e som beskriver denna Markus som en råtta..måste ligga något i det :va
Det är hans stil att vara otrevlig bakom en skärm som skydd.
såååå uppenbart att killen lever i en instängd värld med skogssniglar i sin trädgård som har högre intelligens än han själv.
Personligen har jag bara sett rått-liknande drag hos denna varelse...Igga han gärnet bara....inte värd dina ord och taknar ;)

rock on:yoparty

P.S...ninjan har rätt!

Helt seriöst så är det bl.a. Markus mobbinginlägg som får en att vilja lämna siten för gott.

Är inte säker på att offermentaliteten klär dig faktiskt, är inte heller säker på att du ska vara så säker på att dina hot inte uppfattas som löften.

Att du gick så fort från mysiga gästboksmeddelanden och trevliga PM till att känna dig kränkt är märkligt, är det att jag fick din spermasväljartråd som irriterar fortfarande?

Apropå mobbing, om den nu förekommer i cyberrymden, så är den här tråden exkl mina och några andra inlägg ett kanske bra exempel på sådan.

Stackare ber om råd och är allmänt oglad i livet:
-Ring med bättre vetande bildas som kommer med det ena sämre rådet efter det andra. Såg jag någon skriva rensa fisk förresten? :3freak

1974_eating_popcorn.gif

Ärligt råd:
Dumpa klantskallarna.
Möjligen dags att flytta.

Framför allt:
Sänk dina krav.
Ett bra liv snor man inte ihop på en kafferast.
Det bygger man upp.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...