Vadå, ska jag hälsa på dig bara för att säga vad jag tycker? Det är ett kanske tiotal personer på forumet jag träffat, ska du verkligen bli den elfte? Förresten har de flesta jag stött på varit genom motorcykelåkningen, där lär man ju aldrig få se dig i alla fall. Annars så har jag ju skrivit i din gästbok vad jag tycker till exempel, mycket mer personlig än så kan man väl inte bli?
Du har en dålig attityd och ibland reagerar jag på den, är det inte modetråd där du ska trycka ner folk så är det fullkomligt ovidkommande restaurangtips, skryt om dina finanskompisar, ogenomtänkta påhopp i ämnen du inte kan något om eller annat störande. Till exempel i den här tråden, varför skrev du till exempel att:
Det finns alltid jobb och folk som sökes.
Har du läst tidningarna på sistone? Har du sett att det finns en hel tråd för dem på forumet som drabbats av varslen? Men då kommer du, primadonnan från Frescati, och ska tala om för oss alla hur det egentligen är. Du har dina ovärderliga tips om livet, du har väl inte ens fyllt 25? Vad vet du och vad har du själv åstadkommit som är så imponerande? Har du haft något annat jobb än att sitta här och fråga folk om du får komam till Italien och jobba med mode med dem?
Vadå, gillar du mig?