Nu har jag äntligen läst mig genom alla inlägg och kan bara dra en enda slutsats av varför du skapade tråden till att börja med. Det blir extra tydligt i och med ditt sista inlägg.
Kunde du inte bara ha PM:at dina banföraridoler här på Sporthoj och be dom dunka dig i ryggen alternativt klappa dig på huvudet och berätta hur duktig du är som valt den rätta lärans väg (banan då förstås om det inte var tydligt nog).
Du är jätteduktig som klarar att skrapa fotpinnarna i 50% av alla kurvor. Det här är ju bara spekulation men jag undrar hur många procent det hade varit om SS hade skrivit 50 i sitt inlägg, jag tror att 60 hade legat nära till hands, men som sagt det är bara ren spekulation.
Summa sumarum:
- Du är en jättetuff kille som kör bana.
- Alla banåkare maximerar alltid utnyttjandet av sina motorcyklar.
- Kör man inte bana får man max äga 600cc från senast 1994 för att inte bli misstänkliggjord som posör.
- Äger man ändå en sporthoj och kör på gatan men har andra motiv än att i alla lägen gasa på gränsen till släpp så bör man frivilligt sätta ut en annons om säljes alt. bytes till objekt beskrivet ovanför.
- Du röstar troligtvis på folkpartiet baserat på alla kappvändningar i tråden allteftersom folk har kommit med åsikter.
Så...nu kan vi låsa tråden.