Assyriska, vad är grejen?

Status
Ej öppen för fler svar.
korvgubbe skrev:
2578626 Vaddå?! han är ju inte rasist! Han ska ju bli polis! :7peta

:rolleyes:

Jo jag vet. Jag har också läst många såna inlägg från Micke. Det är ju helt obegripligt.

Men jag vill ändå reagera "seriöst" på hans oseriösa inlägg när det gäller rasism, även om det är gubbigt. Ty om jag vore invandrarkille och nybliven SH-medlem och ännu inte kände till SH:s clown och det ärrade forumets numer rätt loja och avmätta syn på hans inlägg, ja då skulle jag nog riskera att få en felaktigt negativ bild av SH innan jag förstod att bristen på mothugg inte berodde på utbredd rasism.

Hoppas inlägget tas väck.

/J

Last edited:
Jörgen Karlsson skrev:
2578695
Men jag vill ändå reagera "seriöst" på hans oseriösa inlägg när det gäller rasism, även om det är gubbigt.
Hoppas inlägget tas väck.

/J

Jag håller iofs med dig. Problemet är bara att det, på SH, är lika förbjudet att käfta mot rasisterna som att vara rasist själv..

Jörgen Karlsson skrev:
2578695 Ty om jag vore invandrarkille och nybliven SH-medlem ... ... då skulle jag nog riskera att få en felaktigt negativ bild av SH innan jag förstod att bristen på mothugg inte berodde på utbredd rasism.

/J

Man behöver inte vara invandrare för att få en "felaktig bild" av rasismen på SH. SH är det överlägset mest rasistiska forum jag någonsin stött på alla kategorier. (Om man undantar info14 och Patriot.se och liknande sidor)
...tyvär är det oerhört många på SH som delar hans åsikter.. SD fick ju nästan 20% av rösterna i en poll här på SH.

Last edited:
korvgubbe skrev:
2578739 Jag håller iofs med dig. Problemet är bara att det, på SH, är lika förbjudet att käfta mot rasisterna som att vara rasist själv..

Man behöver inte vara invandrare för att få en "felaktig bild" av rasismen på SH. SH är det överlägset mest rasistiska forum jag någonsin stött på alla kategorier. (Om man undantar info14 och Patriot.se och liknande sidor)
...tyvär är det oerhört många på SH som delar hans åsikter.. SD fick ju nästan 20% av rösterna i en poll här på SH.

Det skiter vi i tycker jag! ;) Att käfta emot med iaf ett inlägg är en plikt, det vet ju både du och jag. Sen behöver man inte inlåta sig i en tidskrävande diskussion om man inte har tid. Är dock imponerad av du och Hannes mfl som gör det! Om alla som inte höll med rassarna sa vad det tyckte i ett enda kort inlägg skulle det vara bra.

Tror inte det är så illa på SH. Mitt förstaintryck av SH var bedrövligt ang just rasism och homofoba uttryck. Det dröjde ett år innan jag blev medlem pga det. Men nu, efter ca ett år på SH, har jag märkt att det stora massan har sunda värderingar. Alla vuxna människor har dock kanske inte alltid tid att sitta och bemöta vad en klick rasistiska ägg sitter och skriver på nätterna.

Nåväl, vi verkar tycka lika :tummenupp

/J

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...