Assen MotoGP

Men det var riktigt soft att strosa omkring under fredagen och se varenda kurva runt banan och sitta där man kände för.

Exakt. På det sättet vet man var man ska köpa biljetter till nästa gång. Inte som Brno där man får gissa sig fram. :död
 
Är förbannad sugen på att åka till San Marino i sept, någon som varit där?

Vart skall man stå? Får man gå runt på banan?

Tänkte även isåfall åka till Tavulia och hälsa på Rossis polare och sen även åka till Coriano och hälsa på Marco Simoncellis minnesplats.

Såg dock att biljetterna var dubbelt så dyra som till Barcelona, då var det dessutom bara för två dagar. :/
 
Är förbannad sugen på att åka till San Marino i sept, någon som varit där?

Vart skall man stå? Får man gå runt på banan?

Tänkte även isåfall åka till Tavulia och hälsa på Rossis polare och sen även åka till Coriano och hälsa på Marco Simoncellis minnesplats.

Såg dock att biljetterna var dubbelt så dyra som till Barcelona, då var det dessutom bara för två dagar. :/

Jag och frugan var där 2014. Vi var helnöjda. Satt på läktaren på den lilla raka innan start/mål. Fantastisk ordning, vi bodde i tält på campingen precis utanför banan.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top