hben
Ny medlem
zilver skrev:räkningen uppgick till ca 2,5 miljoner till detta spex och antagligen så gick det mesta till drivmedel
inte mycket om man jämför med bosses enorma tabbar som kostat oss miljader...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zilver skrev:räkningen uppgick till ca 2,5 miljoner till detta spex och antagligen så gick det mesta till drivmedel
hållundan skrev:Dom har jag sett 1231218273 gånger typ. Hade samma MC-garage som dom i lumpen. Var med och övade ett par gånger. Skickliga som fan, fast showen är likadan, hela tiden... Typ.
Ett befäl jag hade, Fk. Löfvenborg vurpade när jag såg dom på MC-mässan i tokholm,Kan han gött ha...
MÖjligt att den är densamme. Men vi som såg den för första gången, satt med gapande munnar. Det går dessutom inte att med några bilder visa hur imponerande det var.Slynix skrev:Ja.. showen är den samma..
Ser ut som Team 60. Ett gäng "gamla gubbar" som är ganska duktiga.exiteme skrev:Här e i alla fall en bild på några flygplan. Kan klart säga att jag var mäkta impad över piloternas skicklighet!!!
Jasså du hade oxå honom?! Sicken tok. Nåväl...Slynix skrev:Har också sett Fk. Löfvenborg ramla har för mig det var under regementets dag eller något.. Kul var det iafLöfvenborg den björnen hoho
Ja.. showen är den samma..
exiteme skrev:Jag har själv provat på att köra deras teknikbana på T2 i Skövde. Har fortfarande mardrömmarTror att ni som gnäller bara är avundsjuka
![]()
exiteme skrev:Jag har själv provat på att köra deras teknikbana på T2 i Skövde. Har fortfarande mardrömmarTror att ni som gnäller bara är avundsjuka
![]()
Innan var det Husqvarna 258M som användes. Samma som jag hade i lumpen, asrolig hoj. 1996 bytte dom till Husaberg 400cc. Lite moddade.Gustav1 skrev:Husaberg?
Sist jag såg dem körde de några gamla husqvarnor eller liknande.
Hade det vart det hade jag med glädje blivit permanent MCordonans!kajlyl skrev:det är väl inte sånna hojjar vanliga MCordonanser kör???![]()
Nopp, det är ju som sagt MC258M som man får tampas med...kajlyl skrev:det är väl inte sånna hojjar vanliga MCordonanser kör???![]()
André E skrev:Cyklarna var automatare, dom är väl för lata att koppla! Kan ha varit halvautomat också givetvis!
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |