Arméns lejon

zilver skrev:
räkningen uppgick till ca 2,5 miljoner till detta spex och antagligen så gick det mesta till drivmedel

inte mycket om man jämför med bosses enorma tabbar som kostat oss miljader...

hållundan skrev:
Dom har jag sett 1231218273 gånger typ. Hade samma MC-garage som dom i lumpen. Var med och övade ett par gånger. Skickliga som fan, fast showen är likadan, hela tiden... Typ.

Ett befäl jag hade, Fk. Löfvenborg vurpade när jag såg dom på MC-mässan i tokholm, :hihi Kan han gött ha...

Har också sett Fk. Löfvenborg ramla har för mig det var under regementets dag eller något.. Kul var det iaf :D Löfvenborg den björnen hoho

Ja.. showen är den samma..

Slynix skrev:
MÖjligt att den är densamme. Men vi som såg den för första gången, satt med gapande munnar. Det går dessutom inte att med några bilder visa hur imponerande det var.

Jag har själv provat på att köra deras teknikbana på T2 i Skövde. Har fortfarande mardrömmar :skrämd Tror att ni som gnäller bara är avundsjuka :7peta

Slynix skrev:
Har också sett Fk. Löfvenborg ramla har för mig det var under regementets dag eller något.. Kul var det iaf :D Löfvenborg den björnen hoho

Jasså du hade oxå honom?! Sicken tok. Nåväl...

exiteme skrev:
Jag har själv provat på att köra deras teknikbana på T2 i Skövde. Har fortfarande mardrömmar :skrämd Tror att ni som gnäller bara är avundsjuka :7peta

Jag körde oxå den flitigt i lumpen. Så jävla skojigt!!! :yoparty

Bättre med spex som sköts under kontrollerade former än försök till stunts ute på gatorna. Skattepengarna går väl till både det fjärde och det tredje, för att inte nämna alla resor som de "högre makterna" åker på.

exiteme skrev:

Var på T2 finns den?

Den måste jag missat och i så fall herregud vilken miss!

Armens Lejon har rekordet på att köra baklänges längst och flest personer.
18 st X 18 kilometer.

Detta kan vi slå lätt om vi får tillfälle på Bike week nästa år..

Tänk 60 pers som kör 15 varv på Gelleråsen. Skulle vara gott o knäppa dem på näsan

Husaberg?

Sist jag såg dem körde de några gamla husqvarnor eller liknande.

Gustav1 skrev:
Husaberg?

Sist jag såg dem körde de några gamla husqvarnor eller liknande.
Innan var det Husqvarna 258M som användes. Samma som jag hade i lumpen, asrolig hoj. 1996 bytte dom till Husaberg 400cc. Lite moddade.

Låg som MC-ordonans eller hur fan det nu stavas :mad:
Vi hade fan inga såna nice:a hojar då... sletna jävla 258:or... helautomat :(
Men allt går å bakhjula med om man bara vill :yoparty

Antar att dom körde inne på F17?

Om ja hade kännt till att dom skulle ha uppvisning hade jag verkligen åkt dit, spenderade ett år av mitt liv där med att förstöra Viggen plan. Längtar tillbaka till lumpen! :banana

kajlyl skrev:
det är väl inte sånna hojjar vanliga MCordonanser kör??? :eek:
Nopp, det är ju som sagt MC258M som man får tampas med...

KTM är under leverans, men det har man ju inte sett ännu. Vi skulle fått dom när jag låg inne för två år sedan :rolleyes:

Jag var också i Ronneby den dagen!
Det var en schysst show, även om jag tyckte att det var lite för stora marginaler dom körde med, menar att typ när man ser Sune å de andra som stuntar så har dom betydligt mindre att spela med, men Lejonen körde ju visserligen på gräs!!
Cyklarna var automatare, dom är väl för lata att koppla! Kan ha varit halvautomat också givetvis!

En kanondag var det iaf på flygets dag, bara synd på alla köer som blev och att matkön aldrig var mindre än 200m... Själva arrangemanget har F17 fått mycket kritik för, det skulle varit bättre planering, tror att där var ca 40000pers också var där
3-4matställen!!

Mvh André

Back