Arlen ness mod. 1832

Simppi

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
2003 SV650S,Renegade High level,Renegade Airkit,Poly26 belly pan
Har ett 2-delat ställ på kommande på posten efter ett besök på MC mässan i H:fors i helgen.
Tänkte höra mig för ang. positiva/negativa punkter...
visserligen onödigt då det kommer att dimpa ner i postlådan iaf :kocko men det är ju bra att veta om man gjort ett :yoparty köp eller :huvet .
Priset blev 599€ färdigt fraktat hem.

Bifogat

• Arlen_ness_front.jpg
    Arlen_ness_front.jpg
    60.2 KB · Visningar: 160
Jävligt snyggt ställ iaf. 5434 spänn var inte farligt!! Säkert ett bra köp men jag har hört att vissa är missnöjda med dragkedjorna på AN-ställen.

FUBAR skrev:
Jävligt snyggt ställ iaf. 5434 spänn var inte farligt!! Säkert ett bra köp men jag har hört att vissa är missnöjda med dragkedjorna på AN-ställen.

gäller bara de äldre ställen... finns massor om trådar som handlar om AN skinnställ

Simppi skrev:
Har ett 2-delat ställ på kommande på posten efter ett besök på MC mässan i H:fors i helgen.
Tänkte höra mig för ang. positiva/negativa punkter...
visserligen onödigt då det kommer att dimpa ner i postlådan iaf :kocko men det är ju bra att veta om man gjort ett :yoparty köp eller :huvet .
Priset blev 599€ färdigt fraktat hem.

snyggt :tummenupp

Du kommer inte ångra dig jag har ett ness ställ med puckel e kanon köptet för 5000 i usala 25% of kanon ställ vet ej vad modellen heter ser ut som den du har fast med lite grått o vitt i!

Låter ju bra det där boys :tummenupp
Jag får lov att sätta upp en possörbild då jag fått hem det :D
Testade ett IXS ställ också på mässan men där gick dragkedjan sönder innan jackan var av hängaren....så jag gick fort därifrån :brinnerup

Back