Arlen ness mod. 1832

Simppi

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Vasa, Finland
Hoj
2003 SV650S,Renegade High level,Renegade Airkit,Poly26 belly pan
Har ett 2-delat ställ på kommande på posten efter ett besök på MC mässan i H:fors i helgen.
Tänkte höra mig för ang. positiva/negativa punkter...
visserligen onödigt då det kommer att dimpa ner i postlådan iaf :kocko men det är ju bra att veta om man gjort ett :yoparty köp eller :huvet .
Priset blev 599€ färdigt fraktat hem.
 

Bifogat

  • Arlen_ness_front.jpg
    Arlen_ness_front.jpg
    60.2 KB · Visningar: 160
Jävligt snyggt ställ iaf. 5434 spänn var inte farligt!! Säkert ett bra köp men jag har hört att vissa är missnöjda med dragkedjorna på AN-ställen.
 
FUBAR skrev:
Jävligt snyggt ställ iaf. 5434 spänn var inte farligt!! Säkert ett bra köp men jag har hört att vissa är missnöjda med dragkedjorna på AN-ställen.

gäller bara de äldre ställen... finns massor om trådar som handlar om AN skinnställ
 
Simppi skrev:
Har ett 2-delat ställ på kommande på posten efter ett besök på MC mässan i H:fors i helgen.
Tänkte höra mig för ang. positiva/negativa punkter...
visserligen onödigt då det kommer att dimpa ner i postlådan iaf :kocko men det är ju bra att veta om man gjort ett :yoparty köp eller :huvet .
Priset blev 599€ färdigt fraktat hem.


snyggt :tummenupp
 
Du kommer inte ångra dig jag har ett ness ställ med puckel e kanon köptet för 5000 i usala 25% of kanon ställ vet ej vad modellen heter ser ut som den du har fast med lite grått o vitt i!
 
Låter ju bra det där boys :tummenupp
Jag får lov att sätta upp en possörbild då jag fått hem det :D
Testade ett IXS ställ också på mässan men där gick dragkedjan sönder innan jackan var av hängaren....så jag gick fort därifrån :brinnerup
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top