Oddjob
Bannad
Ska kanske inte säga för mycket eftersom det är din syster, men JÄVLA ESTET
dom har såna jävla idéer för sig.
dom har såna jävla idéer för sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heimdal skrev:är hon 14 år, går i palestinasjal, har fjällrävenväska, grön jacka och lyssnar på suspekt musik?

Aleksander skrev:Du glömde smutsig adidas-träningsjacka![]()

Mr. Red skrev:nej, hon är sexton, går estet och är bara allmänt udda...
- Jaa, en slatt e ju alltid en slatt. Citat från en beckfilmprulle skrev:Har hon något eget så slå sönder de med motiveringen att man inte ska vara materelistisk, dock så brukar estetare skricka högt om att pengar inte spelar någon roll och sen vara jävligt bortskämda.
Kan man inte sätta alla som söker till estet på hisspan?
Har städat efter att ha haft fest igår, tyckte de kändes jävligt nog att hälla ut slatarna ur flaskorna..
FUBAR skrev:- Jaa, en slatt e ju alltid en slatt. Citat från en beckfilm![]()
Mr. Red skrev:Okej, kanske lite fjantigt, men jag kände bara att vill skriva av mig... Min syster har precis hällt ut sprit, likör och vin för över 3000:-! Argh!

Läser man ditt inlägg lite halvsnabbt och okoncentrerat så får inlägget en mycket värre innebörd... familje fest...Farbrordane skrev:vill du så kan jag ge henne ett straffknull![]()
Det hade varit heltt rätt i ett sådant fall. Men, hallå vi pratar om någon som går estet.Madhonda skrev:Alltså...OM det hade varit i en familj med missbrukande föräldrar, där farsan slår morsan när han är på lyset, övergrepp o sånt skit. DÅ hade det varit fullt rätt och förståeligt.
Men bara på pin tji...nää dumt. Har man nåt emot sprit så får man lära sig att argumentera bättre.
//M
Farbrordane skrev:vill du så kan jag ge henne ett straffknull![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |