Argh!

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
VFR 750F
Okej, kanske lite fjantigt, men jag kände bara att vill skriva av mig... Min syster har precis hällt ut sprit, likör och vin för över 3000:-! Argh!

Mr. Red skrev:
Okej, kanske lite fjantigt, men jag kände bara att vill skriva av mig... Min syster har precis hällt ut sprit, likör och vin för över 3000:-! Argh!

varför?

För att hon är dum och nykterist? Det är inte så att någon i huset är alkoholist heller, inte på långa vägar.

Mr. Red skrev:
För att hon är dum och nykterist? Det är inte så att någon i huset är alkoholist heller, inte på långa vägar.

är hon 14 år, går i palestinasjal, har fjällrävenväska, grön jacka och lyssnar på suspekt musik?

Mr. Red skrev:
nej, hon är sexton, går estet och är bara allmänt udda...
de kan ju få leka annorlunda i skolan och på stan, men när det går ut över familjen så har det gått för långt. tvinga henne att betala.

Mr. Red skrev:

:rofl :rofl

har själv hällt ut några oöppnadeflaskor :fyllisar

Hade inte varit ett skit problematiskt för mig som förälder att i det läget dra in allt vad månadspeng eller liknande heter i det läget.
Julklappar hade jag inte ens funderat på, allt med en förklaring om att det gynnar kapitalismen.
Jävla snorunge som inte kan skilja på ditt och mitt, klart hon ska ha ett kännbart "straff".
Man ska helt klart stå för sin sak och vad man tror på, men drabbar det andra på det vis som detta gjort så har man allvarliga problem.
//Medlem av militanta föräldrar

Mr. Red skrev:
nej, hon är sexton, går estet och är bara allmänt udda...
[Ironimode on]
Har hon nåt instrument? Kör över det med hojen! Eller bränn upp hennes skolböcker. Det ska vara märkbart för henne att så gör man inte, oavsett om det är alkohol eller va det är. Hjälper det inte så släng ut henne och byt nyckel. :tomten
[Ironimode off]

Men allvarligt säg åt henne på skarpen och fråga varför hon gjorde så. Ungefär samma sak som att du skulle slänga några av hennes saker.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg