Arga Snickaren i kväll....

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Brukar inte fästa ngt större intresse vid dessa "hjälpprogram
Men råkade se ett utdrag ur kvällens program, bland det sorgligaste jag sett, nu är det intte bygg & renoveringshjälp, nu snackar vi socialt akutprojekt....lever människor verkligen såhär (med barn!) 2012....:3freak

Dom behöver inte snickare från TV, här behöver Socialen komma på besök ganska omgående.

(ursäkta AB länken)

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/tv/article14634633.ab

Double_Facepalm_by_ScotlandForLife.jpg

Tragiskt är ju vad det är i grund & botten....lite väl smaskigt att köra detta på TV i ett "byggprogram" med vad gör dom inte för att kickstarta säsongen....:fakta

WTF

Skickat via Fap-a-talk

Nu stavaru fel tror jag, WT är den korrekta benämningen.

Btw, detta var första gången jag såg den så kallade arga snickaren 'live'.
Känns som ett till i raden av av indignerade 'fuskbyggarna'-kloner.
Helt omöjligt att utifrån vad man ser i TV'n avgöra om något är fel ÖHT!

Därmed ett rent skitprogram. :fakta

tutt-tv kom tillbaka! :tuttar
Allt är förlåtet!
(Och då är jag inte ens en tuttfan.)

:hej

/e

EDIT=>De 'fel' som eventuellt kunde uttydas var dessutom
som redan konstaterats inte av byggnadsteknisk karaktär.
Mao ett fall för bindgalna socialsekreteraren! :3freak

Last edited:
Om man sorterar bort vinklingen, så är det vanligare än man tror.
Genom udda intressen har jag råkat på en del folk som lever i misär.
Ofta beror det på överdrivet fokus på något särintresse, som de är övertygade om att de skall bli rika på.

Senaste exemplet är dock en riktig kuf.
En välkänd profil på hojträffar (han kör hembyggd dieselmotorcykel) köpte en sommarstuga som står på en tomt arrenderad av min far.
Förra ägaren hade ärvt den.
Han ansåg att det var för mycket pengar och arbete att lägga innan den gick att använda till sporadiska övernattningar.
Nuvarande ägaren tycker att den duger utmärkt till åretruntboende.
Han städade inte ens innan han flyttade in.

Vanligaste är dock uppfödare av hästar och hundar, samt "samlare" av unika fordon (rostiga skithögar utan drivlina som ingen vill ha).

Jävlar vilka äckliga människor! Och hur gammal är han, typ 70 eller och hon 25? Stackars unge säger jag bara och jag förstår varför myndigheterna har anmärkningar...

Det låter som GW Persson här uppifrån iaf.
Men då hade nog nån här skrivit att det var han.

Jävlar vilka äckliga människor! Och hur gammal är han, typ 70 eller och hon 25? Stackars unge säger jag bara och jag förstår varför myndigheterna har anmärkningar...

Ratsit säger 59 respektive 28... Ja, misär är vad det är. Behövs en rejäl uppryckning och jobb med inkomst.

samt "samlare" av unika fordon (rostiga skithögar utan drivlina som ingen vill ha).
Ursäkta mig, men det där var inte snällt! :mad:
Eller, kanske bara ett torrt konstaterande av fakta? :rolleyes:

Fast något är fortfarande snett/dolt i denna produktion.
Jag hävdar att även ett helmiffo skärper upp sig inför inspektion. :fakta
Jag är övertygad om att de har ett bonusavtal med produktionsbolaget.
Ju större misär som kan uppvisas, desto större gage.
Perfekt eftersom de är görfattiga.

Därav den osannolika självförnedringen.
Man kan nästan se det i mannens ansiktsuttryck.
Titta igen och tänk på checken! :(

Förnedringstv FTL! :dummer

/e

Jag skulle vilja se ett program där dom besöker samma fmilj ett år senare. Jag är helt övertygad att det ser lika illa ut igen då. Den typ av människor är oftast helt apatiska och klarar inte att sköta ett hem

Jag skulle vilja se ett program där dom besöker samma fmilj ett år senare. Jag är helt övertygad att det ser lika illa ut igen då. Den typ av människor är oftast helt apatiska och klarar inte att sköta ett hem

Bara att gå in på kanal5play o kolla

Fast något är fortfarande snett/dolt i denna produktion.
Jag hävdar att även ett helmiffo skärper upp sig inför inspektion. :fakta
Jag är övertygad om att de har ett bonusavtal med produktionsbolaget.
Ju större misär som kan uppvisas, desto större gage.
Perfekt eftersom de är görfattiga.

Därav den osannolika självförnedringen.
Man kan nästan se det i mannens ansiktsuttryck.
Titta igen och tänk på checken! :(

Förnedringstv FTL! :dummer

/e

Njae, jag ställer mig tveksam till att det ligger till på det viset även om det inspelade materialet klipps ihop till värsta tänkbara framställande.
Jag tror att de är snäppet mindre begåvade än genomsnittsbefolkningen helt enkelt.

Nu går det ett program på tv om extrema samlare och DÄR snackar vi vidriga människor. De borde på fullaste allvar omyndigförklaras och deras egendom bör tvångsomhändertas omgående, och sen sterilisering/kastrering på det så att de inte fortplantar sig.

Tänk vad mycket vi hade sluppit i en elitistisk värld :rolleyes:

Den där gnatiga snickaren är ju som den bittraste kärring, sår i öronen säger jag. En kvasipyskolog med snickarbälte. Jag kreks. Säkert en sån där "linsätare". De skall man akta sig för, det har min bror sagt och han är en synnerligen klok individ.

Kollar för att jag älskar att störa mig på de här "nuskavistyrauppdittlivpåenveckaprogrammen". Vilket vidrigt koncept, som lyxfällan och liknande skit. Folk som lever långsamt får ändra sin liv långsamt och det funkar inte med en skuldbeläggande jekyll&hyde-personlighet som förminskar i ena sekunden för att stå och kramas i nästa. Förändringar tar tid och skall så göra för att bli bestående. Fanns det en pinal som på något vis speglade de som ska bo där, gäster i sitt eget hem blir det. Bara den snillrika idéen med att kasta in heltäckningsmatta hos folk som helt uppenbart är helt obekanta med städsysslan!

Vad gäller lilltjejen kan man väl konstatera att en del barn i liknande situationer får taskiga odds och ytterligare andra inga alls.

Kan känna ett visst medlidande med personer som hamnar i livsstilcirkusen utan att ha där att göra, men ens djupare patos riktar sig till lilltjejen.

De är säkert linsätare, hela teamet. Det syns på blicken. :varna

Stupid people outfucked smart people?
Förlåt om jag är fördomsfull men fan vilket träsktroll!..... det där är ju tillåmed värre än Shrek. Shrek i den bemärkelsen är ju tom söt i jämnförelse......
Sen så står ju...... ja hon den där och ler hela tiden..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman