Själv har jag bara otur
Då jag har ett ganska högljut avgassystem ala vance & hines
Så passar granntanten på att pika mig om vi möts på parkeringen
Har dessutom fått utskällning av någon 70årig gubbe för att jag hade en kamphund i Centrala gävle en rottweiler som är snällare än ett lamm och dessutom vunnit många lydnadstävlingar
Men priset var nog när jag förra sommaren körde med min nyinköpta bmw 540 och någon gammal passat kombi hängde på så jag ökade till 200 (på 90 väg) och han hängde efter,
Så jag började köra om du bilarna som kom perfekt för att jag skulle hinna köra om och han skulle det inte för han skulle då fronta med dom.
5 omkörningar han jag med och passaten trängde ut mötande trafik + att en lastbil fick stanna för att inte fronta med honom.
Vägen var ren sedan och jag toppade 250 bromsade hårt och svängde snabbt in på gården och som vanligt har jag alltid basebollträ i bilen slet ut det och passaten kom och tvärnitade precis framför mig och föraren flyger ut och jag är redo att sopa ner honom för att jag inte visste vad det var för idiot
Han pekar på mig och säger
Nu var det tur för dig att jag är civil och ur tjänst och inte har något vittne med mig i bilen då har ditt körkort rykt fort som f*n
Säger snutfan som riskerat väääldigt många liv, Jag bara skrattar och går in i huset.
Följande dagar åker snuten förbi mitt hus ofta vilket dom aldrig brukade göra annars.